اخبار داغ

عکس نوشته:

غمهایی هست که کوه را می شکند ولی انسان مومن را نمی تواند بشکند

غمهایی هست که کوه را می شکند ولی انسان مومن را نمی تواند بشکند
مقام معظم رهبری در سخنانی با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) فرمودند: عزم و اراده باید راسخ بماند، گام باید محکم برداشته بشود؛ غمهایی هست که کوه‌ها را میشکند، [ولی‌] انسانِ مؤمن را نمیتواند بشکند؛ راه را باید ادامه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم نجف آباد در تاریخ 5 اسفند سال 94 ضمن اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) فرمودند: امیرالمؤمنین این روزها با دل شکسته، با سینه‌ی پُر از غم، با عزیزه‌ی خود وداع میکند و ودیعه‌ی گرانبهای پیغمبر را به او برمیگرداند؛ دل امیرالمؤمنین پُر از غم است امّا اراده‌ی او و همّت او مطلقاً کاستی نگرفته است؛ این درس است برای من و شما.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

, ,

ایشان در ادامه سخنان خود با بیان جملاتی در مورد اهمیت انتخاب تاکید فرمودندد: هرچه انتخاب کنید برای خودتان انتخاب کرده‌اید. انتخاب خوب شما به خود شما برمیگردد؛ اگر انتخاب با غفلت انجام بدهید که انتخاب بدی از آب دربیاید و از کار دربیاید، بدی‌اش به شما برمیگردد، انتخاب که میخواهید بکنید، بشناسید و انتخاب کنید؛ بشناسید. به دینشان، به تعهّدشان، به وفاداری‌شان به انقلاب، به ایستادگی‌شان در راه انقلاب، به عزم و اراده‌شان، به شجاعتشان و به مرعوب نشدنشان خاطرجمع بشوید.

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه