اخبار داغ

امام جمعه فرمهین:

حضرت زهرا(س)؛ حقیقت لیله القدر/سیره فاطمی سدی در برابر تهاجمات دشمن است

حضرت زهرا(س)؛ حقیقت لیله القدر/سیره فاطمی سدی در برابر تهاجمات دشمن است
امام جمعه فرمهین گفت: مطالعه سیره فاطمی حضرت زهرا(س) سبب شناخت و معرفت ما نسبت به امام زمان(عج) است و با معرفت عاشورایی می توانیم وجود امام زمان(عج) را درک کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در سوگواره یاس نبوی در جوار ضریح مطهر احمدبن علی(ع) ذلف آباد گفت: در روایت متعددی وارد شده است، حقیقت « لیله القدر»؛ حضرت زهرا(س) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

حضرت زهرا(س) حقیقت لیله القدر است

, حضرت زهرا(س) حقیقت لیله القدر است,

وی افزود: کسی که حضرت زهرا(س) را نشناسد، شب قدر را درک نکرده است، منظور از لیله (شب) حضرت فاطمه(س) و منظور از قدر «الله» است. پس هر کس حضرت فاطمه (س) را آن گونه که حق شناخت ایشان است، بشناسد فضیلت لیلة القدر را درک کرده است.

,

فیض کرمیان ادامه داد: وجود حضرت زهرا(س) نور است و عمل به اهل بیت(ع) سیره آن حضرت(س) هدایت بخش زندگی بشر است. مطالعه زندگانی و سیره حضرت(س) کسب معارف اعتقادی است.

,

امام جمعه فرمهین با اشاره به شخصیت علمی حضرت زهرا(س) بیان کرد: مقام علمی حضرت زهرا(س) به حدی بود که علمای اهل سنت نیز به مقام و فضیلت حضرت زهرا(س) اقرار می کنند. همه اینها نشانگر این است که این بانو فضایل و مقام معنوی و علمی بسیار بالایی دارند.

,

, ,

سیره فاطمی سدی در برابر تهاجمات دشمن

, سیره فاطمی سدی در برابر تهاجمات دشمن ,

وی گفت: مطالعه سیره فاطمی حضرت زهرا(س) سبب شناخت و معرفت ما نسبت به امام زمان(عج) است و با معرفت عاشورایی می توانیم وجود امام زمان(عج) را درک کنیم.

,

فیض کرمیان تصریح کرد: در جامعه امروز که دشمنان با تهاجم فرهنگی خود سعی دارند الگویی مبتذل و غیرانسانی برای زنان و دختران مسلمان ارایه کنند ما باید معرفت و شناخت خود را با مطالعه سیره زندگی فاطمی افزون کنیم.

,

امام جمعه فرمهین گفت: دشمن می خواهد سیره فاطمی را از ما بگیرد، متاسفانه در جامعه امروزی برخی کودکان و نوجوانان، بیوگرافی فلان بازیگر یا فوتبالیست را می داند اما شناخت کافی به اهل بیت(ع) ندارند که باید خانواده ها به تربیت فرزندان با محبت و سیره حضرت زهرا(س) توجه بیشتری کنند.

,

وی گفت: ترویج فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه؛ سدی در برابر تهاجمات دشمن است، دشمن هرازگاهی با فتنه ها برخی از مسائل حاشیه ای را به بطن جامعه می آورد تا ما را از توجه به امورات مهم غافل کند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه