اخبار داغ

در سومین روز حادثه :

تلاش ها برای جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج همچنان ادامه دارد/ تصویربرداری از محل حادثه با یک فروند هواپیمای نظامی f-14

تلاش ها برای جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج همچنان ادامه دارد/ تصویربرداری از محل حادثه با یک فروند هواپیمای نظامی f-14
در سومین روز از سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات کوه دنا همچنان تلاش نیروهای امدادی برای پیدا کردن لاشه این هواپیما ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل، یکی از نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه گفت: تلاش های نیروهای امدادی مختلف در سومین روز از سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات کوه دنا  همچنان ادامه دارد و با توجه به مساعد شدن هوا امکان برخواست بالگردها برای جستجو فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

وی افزود: صبح امروز نیز یک فروند هواپیمای f-14  نیز در این منطقه به پرواز درآمد و نقاط مختلف را تصویربرداری کرده و این تصاویر باید مورد بررسی قرار گیرند تا شاید محل دقیق سقوط هواپیمای تهران یاسوج مشخص شود.

,

این نیروی امدادی حاضر در ارتفاعات دنا ابراز داشت: سرمای هوا و یخبندان در محل حادثه شرایط جستجو را برای نیروهای امدادی مشکل کرده است اما تمامی نیروها بی وقفه در تلاش هستند تا نشانی از محل دقیق حادثه پیدا کنند و خانواده های چشم انتظار را مطلع کنند.

,

اساس اخبار تکمیلی،روز یکشنبه (29 بهمن) این هواپیمای ATR،  پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شده و تاکنون اثری از هواپیما نیست. این هواپیما حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه