اخبار داغ

رئیس صنعت، معدن و تجارت دهگلان خبر داد

اجرای طرح نظارتی مبارزه با گرانفروشی تا آخر فروردین 97

اجرای طرح نظارتی مبارزه با گرانفروشی تا آخر فروردین 97
رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت دهگلن از اجرای طرح نظارتی مبارزه با گرانفروشی تا پایان فروردین 97 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فرهنگ اختری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهگلان در گفتگو با خبر نگار دهگلان شیدا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) تامین آسایش و رفاه مردم را یکی از مهم ترین وظایف ادارات و دستگاههای ذیربط عنوان کرد و افزود: ما موظفیم به عنوان خدمتگزار جامعه رفاه و آسایش مردم را تامین  نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,





وی ضمن اشاره به کنترل تنظیم بازار و مبارزه با گرانفروشی ایام عید اظهار داشت: وظیفه ستاد تنظیم بازار شهرستان، نظارت و برنامه‌ریزی دقیق در تهیه و توزیع کالاهای ضروری بازارعید در روزهای پایانی سال است تا مردم در شب‌عید و سال جدید آرامش خاطر بیشتری در تامین مایحتاج خود داشته باشند

 

اختری با تاکید بر نظارت و برنامه ریزی دقیق در تهیه و توزیع کالاهای ضروری بازار ایام عیدبا کیفیت و قیمت مناسب گفت: بررسی وضعیت بازار جلوگیری از تخلفات احتمالی کالاهای اساسی است

 

وی تصریح کرد: توزیع این اقلام به عهده واحدهای صنفی دارای پروانه کسب است و در صورت توزیع در مکان های غیرمجار برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

اختری گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت  دهگلان همزمان با سراسر کشور در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده، ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، فراهم کردن بستر مناسب برای تامین، توزیع و مایحتاج عمومی و ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات (مبارزه با گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عدم صدور صورتحساب، تبلیغات خلاف واقع، عدم درج قیمت، فروش کالای قاچاق و ... ) طرح نظارتی ویژه نوروز 97 را از 7  بهمن ماه سال جاری تا آخر فروردین 97 برگزار می کند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهگلان افزود: با توجه به اینکه این اداره مسئولیت کمیته نظارت بر تنظیم بازار ستاد تسهیلات خدمات سفر را برعهده دارد طی جلساتی با اتحادیه های مربوطه برنامه ریزی جهت کشیک خدمات خودرویی ،تعویض روغنی،پنجرگیری،خبازان و... نیز صورت پذیرفته تا همشهریان گرامی ومسافران نوروزی بتوانند در صورت نیاز در ایام تعطیلات از این خدمات استفاده نمایند.

 

وی در ادامه گفت: در راستای هماهنگی در ارتباط با برنامه‌های تنظیم بازار و برنامه‌ریزی تهیه و توزیع اقلام شب عید شامل میوه، گوشت، شکر و برنج کمیته تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی پیرامون تهیه و توزیع این اقلام برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و با متولیان صنف تبادل نظر کرده است.

 

اختری گفت: مردم شهرستان دهگلان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح عرضه با سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی تماس حاصل و یا مراتب را به صورت حضوری و کتبی به واحد نظارت و بازرسی این اداره  واقع در میدان معلم خیابان مولوی کرد نبش کوچه سعدی اطلاع دهند.

 

 

 انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه