اخبار داغ

نیلچی‌زاده مطرح کرد؛

زن مدرن امروز؛ گرفتار در ژست‌های فمینیستی/ارائه الگویی فرازمانی برای بانوان، توسط اسلام

زن مدرن امروز؛ گرفتار در ژست‌های فمینیستی/ارائه الگویی فرازمانی برای بانوان، توسط اسلام
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: زن امروز به جای گرفتار شدن در ژست‌ها و حقوق‌های دروغین با استفاده از سبک و سیره فاطمی می‌تواندبه پاکی ناب بر اساس اصالت زن برسد و خود را از زشتی‌ها دور نگه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فروغ نیلچی‌زاده استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با  ندای تفرش، در خصوص پشت پرده تشکیل گروه‌های فمینیستی در غرب گفت: نگاه فمینیستی در غرب زاده تفکرات انحرافی از ادیان آسمانی نظیر قرار گرفتن زنان در درجه دوم در سطح جامعه، خلقت زن از دنده چپ مردان، زن عامل بدبختی مردان و غیره است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش،, ندای تفرش،,

نیلچی‌زاده اظهار کرد: پس از رنسانس، به جز تفکرات انحرافی، زنان به عنوان کارگران ارزان قیمت نیز قلمداد می‌شدند. به همین دلیل خود زنان با انگیزه‌های شبه واقعی نظیر تشکیل گروه‌های فمینیستی در پی احقاق حق خود برآمدند. آنان بر این باور بودند که اگر پول داشته باشند، دیگر زیر سلطه پدر، مادر و همسر قرار نمی‌گیرند و در آسایش و آرامش زندگی می‌کنند.

,

 جریان‌های فمینیستی حقوق اصیل زنان را از بین برده‌اند

,  جریان‌های فمینیستی حقوق اصیل زنان را از بین برده‌اند,  جریان‌های فمینیستی حقوق اصیل زنان را از بین برده‌اند,

وی افزود: از آنجایی که جریان‌های فمینیستی از ابتدا تولد ناقص، معلول و یک موجود دروغین بوده است، طبیعتا نه تنها حقی برای زنان قائل نشده بلکه حق طبیعی، فکری، حق مادری، همسری و سلامت آنان را نیز گرفته است. چراکه جریان فمینیستی با ادعای گرفتن نیمی از حقوق مردان برای زنان، یک زن را مجبور به تحمل و پذیرش کل مسئولیت های بنیان خانواده کرده است.

,

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: جریان فمینیستی به ظاهر به زنان، حقوق پوشالینی چون حق کار و تحصیل داده، در صورتی که اینها جزو حقوق طبیعی زنان بوده است. حال در جریان فمینیستی این حقوق طبیعی اهرمی علیه زنان شده و هویت واقعی آنان را به مبارزه می‌کشاند.

,

نیلچی‌زاده با تاکید بر اینکه زن در غرب حیات حقیقی ندارد، بیان کرد: حقوقی نظیر حق مالکیت، ارث و رای در اسلام از جمله حقوق طبیعی زنان به حساب می‌آید که برای احقاق آن نیازی به مبارزه و سختی نیست. انقلاب اسلامی ایران نیز این حقوق را پس از سال‌های طولانی به زنان جامعه برگردانده است؛ اما جریان‌های فمینیستی مدعی دادن چنین حقوقی به زنان هستند، در حالی‌که به جای آنها حقوق اصیل فطری، مادی، همسری و آرامش خانواده را از آنان سلب کرده‌ و از بین برده‌اند.

,

حضرت زهرا(س) الگوی فرازمانی، فرامکانی، فراجنسیتی است

, حضرت زهرا(س) الگوی فرازمانی، فرامکانی، فراجنسیتی است, حضرت زهرا(س) الگوی فرازمانی، فرامکانی، فراجنسیتی است,

وی با بیان این مطلب که می‌توان از وجود مبارک حضرت زهرا(س) برای زن جامعه مدرن امروز الگوبرداری کرد، گفت: حضرت زهرا(س) الگویی فرازمانی، فرامکانی، فراجنسیتی و فرامدرنی است و این قدرت و قابلیت را دارد که فرصت طلایی زندگی زیبا را به زنان برگرداند.

,

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: بر اساس الگوی فاطمی، زن به عنوان یک موجود زنده و تاثیرگذار این قدرت را دارد تا با هویت یک مجاهد خستگی‌ناپذیر و یک راهبه پاکدامن، در اقتدار یک مادر و  همسر ایفای نقش کند. همه این صفات در وجود حضرت زهرا(س) آشکار شده است.

,

نیلچی‌زاده اضافه کرد: حضرت زهرا(س) در جریان خمودگی، سکوت و آلودگی اجتماعی زمان خود که ناشی از کودتای پس از رحلت پیامبر(ص) بود، در راس جریان مبارزه‌خواهی و آگاهی و بصیرت‌بخشی قرار دارد و به همه مردان و زنان عالم بصیرت می‌بخشد. در عین حال به عنوان یک مادر نیز به فرزندان خود هویت می‌بخشد.

,

وی ادامه داد: تک‌تک فرزندان حضرت زهرا(س)، در یک جایگاه خاص اعلام می‌کنند که حرف، حرکات و رفتار مادرشان برایشان حجت و چراغ راه اعمال و فرمایشات همه امامان معصوم(ع) قرار دارد.

,

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: زن امروز به جای گرفتار شدن در ژست‌ها و حقوق‌های دروغین با استفاده از سبک و سیره فاطمی می‌تواند بدون آلودگی و آسیب‌زایی برای جامعه خود، روح حیات‌بخش و تجلی آرزوهای بشریت برای رسیدن به پاکی ناب بر اساس اصالت خانواده، خود را از زشتی‌ها نجات دهد.

,

نیلچی‌زاده خاطرنشان کرد: در حقیقت جریان ناب حقیقت‌بخش فاطمی توانسته غل و زنجیرهای بر دست بشریت و به خصوص زنان را باز کند و به آنها آزادی حقیقی ببخشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه