اخبار داغ

حجت الاسلام میرزا جانی:

حضرت زهرا(س) الگویی برای دختران دانشجو در زمینه حجاب است

حضرت زهرا(س) الگویی برای دختران دانشجو در زمینه حجاب است
یکی از اساتید حوزه گفت: با الگو قرار دادن این حضرت در همه ابعاد زندگی خود به خصوص مسئله مهم حجاب و عفاف می‌توانند همواره ادامه دهنده اهداف این بانوی گرانقدر اسلام باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان، حجت الاسلام والمسلمین میرراز جانی بمناسبت روز شهادت بانوی دو عالم امروز در جمع دانشحویان دانشگاه ارومیه با اشاره به اهمیت قرائت حدیث کسا گفت: توصیه‌ای که می‌توانیم  به شما عزیزان داشته باشیم این است که در ایام فاطمیه «حدیث کسا» زیاد بخوانید زیرا تک تک کلمات این حدیث از زبان حضرت فاطمه(س) است لذا پیامبر مکرم اسلام (ص) دو مرتبه قسم می‌خورند که اگر این حدیث قرائت شود رحمت الهی می‌آید، ملائکه نازل خواهند شد، حاجت حاجتمند خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

وی با اشاره به بالا بودن شان ومنزلت حضرت زهرا (س) خاطر نشان کرد: شخصیت حضرت فاطمه (س) سرشار از درس‌های آموزنده برای جوانان و نوجوانان  بخصوص زنان و دختران است زنان که با الگو قرار دادن این حضرت در همه ابعاد زندگی خود به خصوص مسئله مهم حجاب و عفاف می‌توانند همواره ادامه دهنده اهداف این بانوی گرانقدر اسلام باشند.

,

حجت الاسلام میرزا جانی با اشاره به ولایت مداری حضرت زهرا (س) افزود: عشق به ولایت در سرتاسر زندگی نورانی این بزرگ بانوی اسلام موج می زند لذا ایشان  شهیده ولایت است و بیشترین و مهم ترین توجه حضرت زهرا(س) به پاسداری از ولایت بوده است.

,

وی با اشاره به جایگاه حضرت زهرا (س) در حضور ملائکه الهی افزود: فاطمه زهرا(س) محدثه اسلام بودند و به همین دلیل فرشتگان و ملائکه در محضر این بزرگوار حاضر می شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه