اخبار داغ

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

راه استمرار نظام اسلامی تنها با تبعیت از ولایت است

راه استمرار نظام اسلامی تنها با تبعیت از ولایت است
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: راه استمرار نظام اسلامی و استقامت در راه اسلام، تنها با تبعیت از ولایت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام در مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام بیرجند گفت: پیام شهدا، پیام استقامت و استمرار نظام اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام در مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام بیرجند گفت, :,  پیام شهدا، پیام استقامت و استمرار نظام اسلامی است, .,


وی افزود: انقلاب اسلامی تحولی در سبک زندگی بشریت بود تا انسان های پاک در فضای جامعه اسلامی تربیت شوند.

,
, .,

 

,

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: 39 سال از انقلاب اسلامی را با عزّت، سربلندی و پیروزی های مهم پشت سر گذاشتیم؛ آن‌ها که خدا را باور کردند و استقامت ورزیدند در راه دفاع قیام کردند.

,


نوفرستی گفت: دشمنان با تمام توان به میدان آمدند و از صدر اسلام علیه اسلام اقدام می کردند؛ هرچه اسلام آثار و برکات، پیروزی ها و دستاوردهایی داشته باشد، شاهد کینه های دشمنان علیه اسلام خواهید بود و این نشان دهنده‌ی رشد اسلام است.

,
,

 

,

وی یادآورشد: شهدا در دفاع مقدس در مقابل حزب بعث عراق و تمام جبهه استکبار ایستادند و امروز نیز صحنه مقاومت را منطقه مشاهده می کنیم.

,


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز پیروزی جبهه مقاومت در سرزمین سوریه و فروپاشی جریان خطرناک اسلام آمریکایی و شکست داعش در منطقه را شاهد هستیم.

,
,

 
نوفرستی اظهار کرد: زمانی که دشمنان علیه اسلام به میدان می آید، آن هایی که در دلشان مرض است، حتی نسبت به خداوند شک می‌کنند اما خداوند در سوره احزاب می فرماید وقتی تمام قوای دشمن به میدان می آید، شما برترید و شما قطعا پیروز هستید اگر مومن باشید.

,
,


وی تأکید کرد: جریان یهود آرام نمی گیرد و علیه اسلام تلاش می کند.

,
,

 

,

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حاکمیت های غیر خدا طاغوت است و تکیه به غرب و آمریکا که دشمنی های خود را علیه اسلامی نشان دادند، عاقبت ندارد.

,


نوفرستی اظهار کرد: استمرار نظام اسلامی و استقامت در مسیر شهدا را در حضور باشکوه مردم در 22 بهمن دیدیم.

,
,


وی تصریح کرد: تنها راه نجات بشر، اسلام ناب است و ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام، این پیام را به جهان می دهد.

,
,


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیاری از فتنه ها در طول این سال ها، اعتقاد مردم را به رهبری عمیق تر از گذشته می کند و باعث بصیرت می شود.

,
,


نوفرستی تصریح کرد: اگر در فتنه 88، هشت ماه طول کشید که به 9 دی رسید، در فتنه اخیر، به 8 روز هم نکشید و مردم صف شان را از دشمنان اسلام، جدا کردند و صحنه های زیبایی را در دفاع از نظام و ولایت آفریدند.

,
,


وی افزود: راه استمرار نظام اسلامی و استقامت در راه اسلام، تنها با تبعیت از ولایت است و حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها می‌فرمایند خداوند امامت اهل بیت علیه‌السلام را قرار داد تا امت اسلامی نجات پیدا کنند و از تفرقه‌ها رهایی باید.

,
,

 

,

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: تنها راه وحدت امت اسلامی، اطاعت و تسلیم ولایت است که این معنا را روز به روز جامعه ایمانی دریافت می کنند و برای ظهور امام زمان(عج) آماده می شوند.

,


نوفرستی تأکید کرد: مسئولان نظام تکلیف دارند در راه استمرار نظام اسلامی، به مردم کمک کنند و راهش خدمت به مردم است.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه