اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

باید همه شئونات ما با ارزش‌های شهدا منطبق باشد/عمل به راه شهدا برای مسئولان واجب است

باید همه شئونات ما با ارزش‌های شهدا منطبق باشد/عمل به راه شهدا برای مسئولان واجب است
استاندار خراسان جنوبی گفت: یادشهدا را نه در گفتار و پندار بلکه عمل، کردار و همه شئونات ما باید با ارزش‌های شهدا منطبق باشد و این بزرگترین درسی است که از حماسه حضور شهدای گمنام می توانیم بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی مروج الشریعه، استاندار خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در حاشیه تشییع شهدای گمنام در بیرجند در گفتگو با خاورستان، اظهارکرد: امروز افتخار این را داریم در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فضای شهر بیرجند و استان خراسان جنوبی معطر به حضور، یاد و نام وآثار شهدای دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمدمهدی مروج الشریعه، استاندار خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در حاشیه تشییع شهدای گمنام در بیرجند در گفتگو با , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,  اظهارکرد: امروز افتخار این را داریم در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فضای شهر بیرجند و استان خراسان جنوبی معطر به حضور، یاد و نام وآثار شهدای دفاع مقدس است.,

 

,

وی افزود: تعدادی ازشهدای گمنام که به این استان آورده شده و در بین مردم تشییع شده اند یادآور حماسه پرشکوه، با ارزش و گرانقدر هشت سال دفاع مقدس است.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور شهدا مهم تر از بحث دفاع یادآور اخلاصی برای اقدام در مسیر الهی است، گفت: مهم ترین درسی که از شهدا، آثار و نامشان می گیریم این است که راه این شهدا را ادامه داده و گرامی بداریم.

,

 

,

مروج الشریعه خاطرنشان کرد: یادشهدا را نه در گفتار و پندار بلکه عمل، کردار و همه شئونات ما باید با ارزش‌های شهدا منطبق باشد و این بزرگترین درسی است که از حماسه حضور شهدای گمنام می توانیم بگیریم.

,

 

,

وی یادآورشد: ارزش اهمیت یاد شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بستگی به میزان آراستگی و تعهد ما به پیام شهدا دارد.

,

 

,

استاندار خراسان جنوبی ضمن تاکید بر اینکه باید یاد شهدا را در همه اندیشه های فردی و اجتماعی خود ملاک عمل قرار بدهیم، افزود: باید از عزت، استقلال، شکوه وعظمت این ملت و نظام با همه وجود و همیت تمام دفاع کنیم.

,

 

,

مروج الشریعه گفت: این دفاع و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، مهم ترین پیامی است که امروز ما از شهدا دریافت می کنیم که عمل به این پیام برای مسئولان خیلی واجب تر و برای مردم هم راگشا خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه