اخبار داغ

استاد حوزه فناوری اطلاعات:

رسیدن به سود در استارتاپ‌های نیازمند صبر و پشتکار زیادی است / کسب و کارهای نوین توانایی ایجاد رونق اقتصادی را دارند

رسیدن به سود در استارتاپ‌های نیازمند صبر و پشتکار زیادی است / کسب و کارهای نوین توانایی ایجاد رونق اقتصادی را دارند
استاد حوزه فناوری اطلاعات گفت: گرچه استارتاپ‌ها به مشاغل نوین و پرطرفداری تبدیل شده‌‌اند، اما رسیدن به سود در این حوزه به صبر و پشتکار بالایی نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید سمیعی ، استاد حوزه فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه در ارتباط با استارتاپ‌ها و ظهرو کسب و کارهای نوین، اظهار داشت: اگر از استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوین شبیه به استارتاپ‌ها در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران و شرایط جامعه استفاده و درآمدزایی شود، جوانان بسیاری می توانند در این زمینه فعالیت نمایند و تغییرات به سزایی در روند انجام امور ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه , بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلفی برای جوانان اشتغالزایی می کنند، تشریح کرد: با استااده از استارتاپ‌ها می توان سلایق شغلی بخش اعظمی از جوانان جویای کار را پوشش داد، به شکلی که مدتی پیش از این استارتاپ‌ها به دنبال جذب مهندسین نرم افزار و سخت افزار بودند و امروز نیز بازار کار گسترده‌ای برای علاقه‌مندان به بازاریابی ایجاد کرده‌اند.

,

سمیعی مهم‌ترین موضوع در فعالیت استارتاپ‌ها را بحث رقبا و جذب سرمایه‌گذار دانست و گفت: تامین نیروی انسانی در استارتاپ‌ها و ایجاد هماهنگی بین کار و زندگی شخصی می تواند به افراد در غلبه بر رقبا و همچنین جذب سرمایه‌گذاران کمک شایانی نماید و به عبارتی رفع نگرانی‌های نخست کلید رفع نگرانی‌های بعدی می باشد.

,

وی فعالیت در این حوزه و ایجاد استارتاپ‌ها را مستلزم صبر زیاد برشمرد و عنوان داشت: برای جذب سرمایه‌گذار و رسیدن به سود در حوزه استارتاپ‌ها نیاز به صبر و پشتکار بالا می باشد و به شکل میانگین اغلب استارتاپ‌ها پس از چهارماه می توانند سرمایه‌ای برای کار خود جذب کنند.

,

استاد حوزه فناوری اطلاعات درپایان باتوجه به اینکه در مدیریت استارتاپ‌ها و فعالیت در این حوزه باید برخی نکات را رعایت کرد، افزود: در استارتاپ‌ها سرعت یادگیری، سرعت اجرا، نحوه استفاده از سرمایه، ایجاد فرآیندهایی برای تسهیل اجرای امور و مواردی از این قبیل اهمیت بسیار بالایی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه