اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

آغاز کار هواپیمای شناسایی برای عکس‌برداری از منطقه دنا کوه/ ۱۱۰ گروه تخصصی کوه‌پیمایی در حال فعالیت هستند

آغاز کار هواپیمای شناسایی برای عکس‌برداری از منطقه دنا کوه/ ۱۱۰ گروه تخصصی کوه‌پیمایی در حال فعالیت هستند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، با اشاره به حضور هواپیمای شناسایی برای عکس‌برداری از منطقه، گفت: عکس‌هایی گرفته‌شده به‌صورت آنلاین برای پایش تصویری روی مانیتورها قرارگرفته و اطلاعات به‌دست‌آمده در اختیار گروه های جستجوی زمینی و هوایی گذاشته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازندای اصفهان؛منصور شیشه‌فروش امروز پس از آغاز سومین روز عملیات جستجو برای یافتن نشانه‌هایی از هواپیمای سقوط کرده تهران-یاسوج در منطقه دنا کوه سمیرم، اظهار کرد: از ساعت اولیه صبح امروز این عملیات با حضور تمام نیروهای حاضر در منطقه آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شامگاه گذشته با حضور تیم‌های هوافضا، سازمان هواپیمایی کشوری و بهره‌گیری از اطلاعات بلدهای محلی جلسه ویژه‌ای تشکیل شد، گفت: نکات و تصمیمات لازم برای انجام عملیات شناسایی امروز اتخاذ و مختصات مشخص شد.

,

وی با اشاره به انجام ارزیابی‌های دقیق بر روی 500 عکس و 20 فیلم گرفته‌شده توسط پهپادها توسط تیم تخصصی هواپیمایی کشوری و هوافضا، خاطرنشان کرد: اطلاعات احصا شده در اختیار تیم‌های امداد و نجات قرار گرفت و اکنون نیز تیم‌ها از شیارهای شرقی و غربی منطقه کوه دنا به‌صورت زمینی و هوایی عملیات خود را آغاز کرده‌اند.

,

شیشه‌فروش با بیان اینکه 110 تیم تخصصی کوه‌پیمایی با تجهیزات کامل از شیارها در حال صعود هستند، گفت: شب گذشته نیز تعدادی از تیم‌ها در کوه ماندند و با همراهی بلدهای محلی بخشی از شیارها را مورد جستجو و پایش زمینی قراردادند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از انجام عملیات جستجو پایش زمینی توسط تیم‌های امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد نیز خبر داد و اظهار کرد: آن‌ها هم همزمان از سمت دیگر ارتفاعات منتهی به این قسمت کوه را آغاز کرده‌اند.

,

وی با اشاره به حضور هواپیمای شناسایی برای عکس‌برداری از منطقه، گفت: عکس‌هایی گرفته‌شده به‌صورت آنلاین برای پایش تصویری روی مانیتورها قرارگرفته و اطلاعات به‌دست‌آمده در اختیار تیم‌های جستجوی زمینی و هوایی گذاشته می‌شود.

,

شیشه‌فروش با بیان اینکه هفت فروند بالگرد هلال‌احمر و هوانیروز نیز به‌صورت تخصصی دو منطقه را با توجه به‌ عکس‌های دریافتی مورد پایش قرار می‌دهند، تأکید کرد: عوامل مدیریت بحران سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی، دادگستری، قوه قضائیه و سایر تیم‌ها وظایف خود را می‌دانند و در حال انجام اقدامات لازم هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه