اخبار داغ

کارشناس مذهبی؛

آشنایی با سبک زندگی حضرت زهرا(س) راه گشا است/ دوری از سبک زندگی فاطمی موجب فساد در جامعه می شود

آشنایی با سبک زندگی حضرت زهرا(س) راه گشا است/ دوری از سبک زندگی فاطمی موجب فساد در جامعه می شود
کارشناس مذهبی گفت: هر چقدر از زندگی حضرت زهرا(س) فاصله گرفته شود فساد در جامعه افزایش پیدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه ملاکاظمی کارشناس مذهبی به مناسبت شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) در گفت وگو با خبرنگار شاخه طوبی گفت: در سبک و شیوه زندگی، زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) راهنمای بسیار روشنی برای حیات دنیوی و اخروی همه ی مسلمانان جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

کارشناس مذهبی با بیان اینکه در بین ائمه اطهار حضرت زهرا(س) فردی است  که زندگی پر برکتش به خصوص برای زنان مسلمان می درخشد افزود: وجود نازنین این بانوی بزرگوار است که آشنایی با سبک زندگی آن حضرت برای انسان ها راه گشا است.

,

ملاکاظمی در ادامه اظهار کرد: در جامعه امروز که نظام سرمایه داری غرب با تهاجم فرهنگی خود سعی دارد الگویی مبتذل و غیرانسانی برای زنان و دختران مسلمان ارائه کند، مسلمانان با پرداختن به ابعاد گوناگون شخصیتی آن حضرت و الگو گرفتن از ایشان را در جامعه شیعی خود قرار دهند.

,

وی با اشاره به اینکه زندگی حضرت زهرا(س) درهمه موارد برای زنان الگو است اظهار کرد: رفتار با والدین و احترام محبت آمیز به پدربزرگوار خویش، ازدواج آن حضرت، تربیت و رفتار با فرزندان، ساده زیستی، تشویق فرزندان به فراگیری علم آموزی، دفاع از حریم امامت و ولایت و زندگی سیاسی و اجتماعی از مواردی است که باید زنان در زندگی خود ار ایشان الگو بگیرند.

,

کارشناس مذهبی تصریح کرد:بانوان امروزی اگر با زندگی حضرت زهرا(س) آشنا شوند و آن را در همه ابعاد زندگی خود اجرا کنند قطعا یک زندگی فاطمی خواهند داشت.

,

ملاکاظمی با توجه به اینکه حضرت زهرا نه تنها یک شخصیت مذهبی بلکه یک شخصیت سیاسی اجتماعی فرهنگی  بودند افزود:. ما باید تمام ابعاد شخصیتی حضرت را کنار یک دیگر قرار داده و برداشتی درست از رفتارهای آن بانوی نمونه داشته باشیم. همان حضرت زهرایی که خود را از فرد نابینا میپوشاند، همان حضرت زهرا در مسجد خطبه خواند، این دو شخصیت از هم جدا نیست و برای ما بانوان درس های زیادی دارد که بدانیم در هر موقعیت چگونه رفتار کنیم.

کارشناس مذهبی تاکید کرد: امروزه متاسفانه در جنگ نرم دشمن دیده ایم که بانوان این سرزمین فریب دشمن را خورده و امثال حضرت زهرا(س) را به کل فراموش کرده اند، بلکه درصدی از بانوان چشم به جهان غرب دوخته و فریب جذابیت های زودگذر دنیایی را خورده و نمی دانند که آن ها هدفی جز تخریب شیعیان و به خصوص زنان ندارند.

,
,
,

وی در ادامه افزود: همان طور که دانشمندان غربی خود اعتراف کرده اند که اگر زن را به فساد بکشانند کل جامعه فاسد خواهد شد، هر چقدر از زندگی حضرت زهرا(س)  فاصله گرفته شود فساد در جامعه افزایش پیدا می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه