اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

حضرت زهرا(س) برای هدایت انسانها خودش را فدا کرد

حضرت زهرا(س) برای هدایت انسانها خودش را فدا کرد
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) خودش را فدا کرد تا به مردم ثابت کند قرآن و ولایت باید در کنار هم باشند افزود: حضرت زهرا خودش را برای هدایت انسانها فدا کرد و حتی مخفی شدن قبر ایشان یک سکوتی است که این سکوت در واقع مظلومیت ایشان و مخالفتشان را با حرکت فکری سقیفه بیان می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حبیب الله شعبانی،  استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه وجود شخصیت حضرت زهرا(س) یک جنبه ملکوتی دارد که از زبان پیامبر به عنوان کسی که وجودش فراتر از وجود انسان معمولی می باشد معرفی شده است افزود: اما یک جنبه بشری هم حضرت زهرا (س) دارد که از این جنبه به عنوان یک الگو و معیار رفتار معرفی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اگر شخصیت بشری حضرت را نگاه کنیم میبینیم  که حضرت از لحاظ شخصیت یک سری اصول  محکم رفتاری و اجتماعی را در زندگی خودش همچون مساله معنویت، تربیت فرزند، برخورد با  همسر و پدر بزرگوارشان رعایت می کند و یک سبک زندگی اسلامی موجه و مورد رضایت پرودگارعالم را دارد.

 

وی ادامه داد: در عین حالی که در خانه بهترین خانه دار است اما رفتار اجتماعی دارد و در عین حالی که در اجتماع حضور دارد  دارد و در مسجد خطبه می خواند، عفاف، حجاب و حیا هم  دارد.

 

حجت الاسلام شعبانی به بیان دلایل نامگذاری نام حضرت فاطمه(س) پرداخت و گفت: یکی از علل های نامگذاری ایشان به این علت است که مردم از شناخت حقیقت وجودی  حضرت فاطمه زهرا (س)عاجز هستند .

 

وی با بیان اینکه  جنبه بشری و  سبک زندگی و سیره زندگی ایشان  برای ما قابل شناخت و اصل معنویت و عبادتش در دست ما است افزود: برخی از افراد اهل عبادت هستند اما اهل حضور  در عرصه های سیاسی نیستند،  برخی سیاستمدار هستند اما نمیتوانند اهل عبودیت و بندگی باشند اما حضرت  زهرا(س) همه را با هم دارد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش مهم حضرت در جریان بعد از سقیفه گفت: در جریان سقیفه ان کسانی که  با خلافت امام علی (ع) مخالف بودند حرف اصلی انها این بود که ما قران را قبول  داریم اما علی را قبول نداریم و در واقع  تفیک بین قرآن و لایت اتفاق افتاد.

 

وی افزود: کسانی که سقیفه را رقم زدند شعارشان حسبنا کتاب الله بود، اما حضرت زهرا وارد عرصه سیاست و اجتماعی  شد تا مردم حس کنند برای هدایت باید قرآن و ولایت با هم باشند.

 

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) براین تاکید داشتند که تفکیک قرآن  از ولایت باعث هدایت نمی شود و در خطبه فدکیه میفرمود شما امروز حوادثی را رقم زدید که در آینده خواهید فهمید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

 

وی با بیان اینکه حضرت خودش را فدا کرد تا به مردم ثابت کند قرآن و ولایت باید با هم باشند افزود: حضرت زهرا خودش را فدا کرد برای هدایت انسانها و حتی مخفی شدن قبر ایشان یک سکوتی است که این سکوت در واقع مظلومیت ایشان و مخالفتشان را با حرکت فکری سقیفه بیان  می کند.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: حرکت و قیام حضرت زهرا (س) برای این بود که این پیوند را حفظ کند و این مساله را به همه عالم نشان دهد که تفکیک قرآن و ولایت سبب ذلالت خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اتفاقی که ما الان بعد از  1400 سال است که میبینیم و قرآن بین مسلمانان است اما برادر کشی هم هست و این برای آن است  که آن قرآنی که باید هدایت کند قرآنی است که باید با ولایت پیوند میخورد.

 

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) مخالف اندیشه و تفکر سقیفه بود افزود:  حضرت در یکی از خطبه هایش فرمود اگر میگذاشتید علی بن ابیطالب به خلافت برسد  در امت هیچ دونفری با یکدیگر اختلاف نداشتند.

 

وی در ادامه به لزوم معرفی هر چه بیشتر حضرت فاطمه (س) در جامعه امروزی پرداخت و گفت: اگر جامعه ای بخواهد هدایت پیدا کند و مسیر حرکتش مسیری باشد که خیر دنیا وآخرت را داشته باشد طبیعتا باید از الگوهای رفتاری ای استفاده بکند  که آن الگوها بتوانند آن جامعه را به هدف برسانند.

 

استاد حوزه و دانشگاه  اظهار کرد: امروز در  جامعه الگوهای فراوانی دارید اما این الگوها نمیتوانند سعادت دنیایی و اخروی ما را تامین کنند و حتی ممکن است برای ما استرس، بی عدالتی و تبعیض  هم به وجود بیاورند.

 

وی بیان کرد: چون ما به دنبال سعادت اخروی و دنیوی هستیم باید فردی همچون حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهیم و در این خصوص توجه به جریان قیام حضرت فاطمه زهرا (س)بسیار ضروری است.

انتهای پیام/

,

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اگر شخصیت بشری حضرت را نگاه کنیم میبینیم  که حضرت از لحاظ شخصیت یک سری اصول  محکم رفتاری و اجتماعی را در زندگی خودش همچون مساله معنویت، تربیت فرزند، برخورد با  همسر و پدر بزرگوارشان رعایت می کند و یک سبک زندگی اسلامی موجه و مورد رضایت پرودگارعالم را دارد.

 

وی ادامه داد: در عین حالی که در خانه بهترین خانه دار است اما رفتار اجتماعی دارد و در عین حالی که در اجتماع حضور دارد  دارد و در مسجد خطبه می خواند، عفاف، حجاب و حیا هم  دارد.

 

حجت الاسلام شعبانی به بیان دلایل نامگذاری نام حضرت فاطمه(س) پرداخت و گفت: یکی از علل های نامگذاری ایشان به این علت است که مردم از شناخت حقیقت وجودی  حضرت فاطمه زهرا (س)عاجز هستند .

 

وی با بیان اینکه  جنبه بشری و  سبک زندگی و سیره زندگی ایشان  برای ما قابل شناخت و اصل معنویت و عبادتش در دست ما است افزود: برخی از افراد اهل عبادت هستند اما اهل حضور  در عرصه های سیاسی نیستند،  برخی سیاستمدار هستند اما نمیتوانند اهل عبودیت و بندگی باشند اما حضرت  زهرا(س) همه را با هم دارد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش مهم حضرت در جریان بعد از سقیفه گفت: در جریان سقیفه ان کسانی که  با خلافت امام علی (ع) مخالف بودند حرف اصلی انها این بود که ما قران را قبول  داریم اما علی را قبول نداریم و در واقع  تفیک بین قرآن و لایت اتفاق افتاد.

 

وی افزود: کسانی که سقیفه را رقم زدند شعارشان حسبنا کتاب الله بود، اما حضرت زهرا وارد عرصه سیاست و اجتماعی  شد تا مردم حس کنند برای هدایت باید قرآن و ولایت با هم باشند.

 

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) براین تاکید داشتند که تفکیک قرآن  از ولایت باعث هدایت نمی شود و در خطبه فدکیه میفرمود شما امروز حوادثی را رقم زدید که در آینده خواهید فهمید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

 

وی با بیان اینکه حضرت خودش را فدا کرد تا به مردم ثابت کند قرآن و ولایت باید با هم باشند افزود: حضرت زهرا خودش را فدا کرد برای هدایت انسانها و حتی مخفی شدن قبر ایشان یک سکوتی است که این سکوت در واقع مظلومیت ایشان و مخالفتشان را با حرکت فکری سقیفه بیان  می کند.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: حرکت و قیام حضرت زهرا (س) برای این بود که این پیوند را حفظ کند و این مساله را به همه عالم نشان دهد که تفکیک قرآن و ولایت سبب ذلالت خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اتفاقی که ما الان بعد از  1400 سال است که میبینیم و قرآن بین مسلمانان است اما برادر کشی هم هست و این برای آن است  که آن قرآنی که باید هدایت کند قرآنی است که باید با ولایت پیوند میخورد.

 

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) مخالف اندیشه و تفکر سقیفه بود افزود:  حضرت در یکی از خطبه هایش فرمود اگر میگذاشتید علی بن ابیطالب به خلافت برسد  در امت هیچ دونفری با یکدیگر اختلاف نداشتند.

 

وی در ادامه به لزوم معرفی هر چه بیشتر حضرت فاطمه (س) در جامعه امروزی پرداخت و گفت: اگر جامعه ای بخواهد هدایت پیدا کند و مسیر حرکتش مسیری باشد که خیر دنیا وآخرت را داشته باشد طبیعتا باید از الگوهای رفتاری ای استفاده بکند  که آن الگوها بتوانند آن جامعه را به هدف برسانند.

 

استاد حوزه و دانشگاه  اظهار کرد: امروز در  جامعه الگوهای فراوانی دارید اما این الگوها نمیتوانند سعادت دنیایی و اخروی ما را تامین کنند و حتی ممکن است برای ما استرس، بی عدالتی و تبعیض  هم به وجود بیاورند.

 

وی بیان کرد: چون ما به دنبال سعادت اخروی و دنیوی هستیم باید فردی همچون حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهیم و در این خصوص توجه به جریان قیام حضرت فاطمه زهرا (س)بسیار ضروری است.

انتهای پیام/

,

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اگر شخصیت بشری حضرت را نگاه کنیم میبینیم  که حضرت از لحاظ شخصیت یک سری اصول  محکم رفتاری و اجتماعی را در زندگی خودش همچون مساله معنویت، تربیت فرزند، برخورد با  همسر و پدر بزرگوارشان رعایت می کند و یک سبک زندگی اسلامی موجه و مورد رضایت پرودگارعالم را دارد.

 

وی ادامه داد: در عین حالی که در خانه بهترین خانه دار است اما رفتار اجتماعی دارد و در عین حالی که در اجتماع حضور دارد  دارد و در مسجد خطبه می خواند، عفاف، حجاب و حیا هم  دارد.

 

حجت الاسلام شعبانی به بیان دلایل نامگذاری نام حضرت فاطمه(س) پرداخت و گفت: یکی از علل های نامگذاری ایشان به این علت است که مردم از شناخت حقیقت وجودی  حضرت فاطمه زهرا (س)عاجز هستند .

 

وی با بیان اینکه  جنبه بشری و  سبک زندگی و سیره زندگی ایشان  برای ما قابل شناخت و اصل معنویت و عبادتش در دست ما است افزود: برخی از افراد اهل عبادت هستند اما اهل حضور  در عرصه های سیاسی نیستند،  برخی سیاستمدار هستند اما نمیتوانند اهل عبودیت و بندگی باشند اما حضرت  زهرا(س) همه را با هم دارد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش مهم حضرت در جریان بعد از سقیفه گفت: در جریان سقیفه ان کسانی که  با خلافت امام علی (ع) مخالف بودند حرف اصلی انها این بود که ما قران را قبول  داریم اما علی را قبول نداریم و در واقع  تفیک بین قرآن و لایت اتفاق افتاد.

 

وی افزود: کسانی که سقیفه را رقم زدند شعارشان حسبنا کتاب الله بود، اما حضرت زهرا وارد عرصه سیاست و اجتماعی  شد تا مردم حس کنند برای هدایت باید قرآن و ولایت با هم باشند.

 

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) براین تاکید داشتند که تفکیک قرآن  از ولایت باعث هدایت نمی شود و در خطبه فدکیه میفرمود شما امروز حوادثی را رقم زدید که در آینده خواهید فهمید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

 

وی با بیان اینکه حضرت خودش را فدا کرد تا به مردم ثابت کند قرآن و ولایت باید با هم باشند افزود: حضرت زهرا خودش را فدا کرد برای هدایت انسانها و حتی مخفی شدن قبر ایشان یک سکوتی است که این سکوت در واقع مظلومیت ایشان و مخالفتشان را با حرکت فکری سقیفه بیان  می کند.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: حرکت و قیام حضرت زهرا (س) برای این بود که این پیوند را حفظ کند و این مساله را به همه عالم نشان دهد که تفکیک قرآن و ولایت سبب ذلالت خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اتفاقی که ما الان بعد از  1400 سال است که میبینیم و قرآن بین مسلمانان است اما برادر کشی هم هست و این برای آن است  که آن قرآنی که باید هدایت کند قرآنی است که باید با ولایت پیوند میخورد.

 

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) مخالف اندیشه و تفکر سقیفه بود افزود:  حضرت در یکی از خطبه هایش فرمود اگر میگذاشتید علی بن ابیطالب به خلافت برسد  در امت هیچ دونفری با یکدیگر اختلاف نداشتند.

 

وی در ادامه به لزوم معرفی هر چه بیشتر حضرت فاطمه (س) در جامعه امروزی پرداخت و گفت: اگر جامعه ای بخواهد هدایت پیدا کند و مسیر حرکتش مسیری باشد که خیر دنیا وآخرت را داشته باشد طبیعتا باید از الگوهای رفتاری ای استفاده بکند  که آن الگوها بتوانند آن جامعه را به هدف برسانند.

 

استاد حوزه و دانشگاه  اظهار کرد: امروز در  جامعه الگوهای فراوانی دارید اما این الگوها نمیتوانند سعادت دنیایی و اخروی ما را تامین کنند و حتی ممکن است برای ما استرس، بی عدالتی و تبعیض  هم به وجود بیاورند.

 

وی بیان کرد: چون ما به دنبال سعادت اخروی و دنیوی هستیم باید فردی همچون حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهیم و در این خصوص توجه به جریان قیام حضرت فاطمه زهرا (س)بسیار ضروری است.

انتهای پیام/

,

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اگر شخصیت بشری حضرت را نگاه کنیم میبینیم  که حضرت از لحاظ شخصیت یک سری اصول  محکم رفتاری و اجتماعی را در زندگی خودش همچون مساله معنویت، تربیت فرزند، برخورد با  همسر و پدر بزرگوارشان رعایت می کند و یک سبک زندگی اسلامی موجه و مورد رضایت پرودگارعالم را دارد.

 

وی ادامه داد: در عین حالی که در خانه بهترین خانه دار است اما رفتار اجتماعی دارد و در عین حالی که در اجتماع حضور دارد  دارد و در مسجد خطبه می خواند، عفاف، حجاب و حیا هم  دارد.

 

حجت الاسلام شعبانی به بیان دلایل نامگذاری نام حضرت فاطمه(س) پرداخت و گفت: یکی از علل های نامگذاری ایشان به این علت است که مردم از شناخت حقیقت وجودی  حضرت فاطمه زهرا (س)عاجز هستند .

 

وی با بیان اینکه  جنبه بشری و  سبک زندگی و سیره زندگی ایشان  برای ما قابل شناخت و اصل معنویت و عبادتش در دست ما است افزود: برخی از افراد اهل عبادت هستند اما اهل حضور  در عرصه های سیاسی نیستند،  برخی سیاستمدار هستند اما نمیتوانند اهل عبودیت و بندگی باشند اما حضرت  زهرا(س) همه را با هم دارد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش مهم حضرت در جریان بعد از سقیفه گفت: در جریان سقیفه ان کسانی که  با خلافت امام علی (ع) مخالف بودند حرف اصلی انها این بود که ما قران را قبول  داریم اما علی را قبول نداریم و در واقع  تفیک بین قرآن و لایت اتفاق افتاد.

 

وی افزود: کسانی که سقیفه را رقم زدند شعارشان حسبنا کتاب الله بود، اما حضرت زهرا وارد عرصه سیاست و اجتماعی  شد تا مردم حس کنند برای هدایت باید قرآن و ولایت با هم باشند.

 

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) براین تاکید داشتند که تفکیک قرآن  از ولایت باعث هدایت نمی شود و در خطبه فدکیه میفرمود شما امروز حوادثی را رقم زدید که در آینده خواهید فهمید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

 

وی با بیان اینکه حضرت خودش را فدا کرد تا به مردم ثابت کند قرآن و ولایت باید با هم باشند افزود: حضرت زهرا خودش را فدا کرد برای هدایت انسانها و حتی مخفی شدن قبر ایشان یک سکوتی است که این سکوت در واقع مظلومیت ایشان و مخالفتشان را با حرکت فکری سقیفه بیان  می کند.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: حرکت و قیام حضرت زهرا (س) برای این بود که این پیوند را حفظ کند و این مساله را به همه عالم نشان دهد که تفکیک قرآن و ولایت سبب ذلالت خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اتفاقی که ما الان بعد از  1400 سال است که میبینیم و قرآن بین مسلمانان است اما برادر کشی هم هست و این برای آن است  که آن قرآنی که باید هدایت کند قرآنی است که باید با ولایت پیوند میخورد.

 

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) مخالف اندیشه و تفکر سقیفه بود افزود:  حضرت در یکی از خطبه هایش فرمود اگر میگذاشتید علی بن ابیطالب به خلافت برسد  در امت هیچ دونفری با یکدیگر اختلاف نداشتند.

 

وی در ادامه به لزوم معرفی هر چه بیشتر حضرت فاطمه (س) در جامعه امروزی پرداخت و گفت: اگر جامعه ای بخواهد هدایت پیدا کند و مسیر حرکتش مسیری باشد که خیر دنیا وآخرت را داشته باشد طبیعتا باید از الگوهای رفتاری ای استفاده بکند  که آن الگوها بتوانند آن جامعه را به هدف برسانند.

 

استاد حوزه و دانشگاه  اظهار کرد: امروز در  جامعه الگوهای فراوانی دارید اما این الگوها نمیتوانند سعادت دنیایی و اخروی ما را تامین کنند و حتی ممکن است برای ما استرس، بی عدالتی و تبعیض  هم به وجود بیاورند.

 

وی بیان کرد: چون ما به دنبال سعادت اخروی و دنیوی هستیم باید فردی همچون حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهیم و در این خصوص توجه به جریان قیام حضرت فاطمه زهرا (س)بسیار ضروری است.

انتهای پیام/

,

 

,

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اگر شخصیت بشری حضرت را نگاه کنیم میبینیم  که حضرت از لحاظ شخصیت یک سری اصول  محکم رفتاری و اجتماعی را در زندگی خودش همچون مساله معنویت، تربیت فرزند، برخورد با  همسر و پدر بزرگوارشان رعایت می کند و یک سبک زندگی اسلامی موجه و مورد رضایت پرودگارعالم را دارد.

,

 

,

وی ادامه داد: در عین حالی که در خانه بهترین خانه دار است اما رفتار اجتماعی دارد و در عین حالی که در اجتماع حضور دارد  دارد و در مسجد خطبه می خواند، عفاف، حجاب و حیا هم  دارد.

,

 

,

حجت الاسلام شعبانی به بیان دلایل نامگذاری نام حضرت فاطمه(س) پرداخت و گفت: یکی از علل های نامگذاری ایشان به این علت است که مردم از شناخت حقیقت وجودی  حضرت فاطمه زهرا (س)عاجز هستند .

,

 

,

وی با بیان اینکه  جنبه بشری و  سبک زندگی و سیره زندگی ایشان  برای ما قابل شناخت و اصل معنویت و عبادتش در دست ما است افزود: برخی از افراد اهل عبادت هستند اما اهل حضور  در عرصه های سیاسی نیستند،  برخی سیاستمدار هستند اما نمیتوانند اهل عبودیت و بندگی باشند اما حضرت  زهرا(س) همه را با هم دارد.

,

 

,

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش مهم حضرت در جریان بعد از سقیفه گفت: در جریان سقیفه ان کسانی که  با خلافت امام علی (ع) مخالف بودند حرف اصلی انها این بود که ما قران را قبول  داریم اما علی را قبول نداریم و در واقع  تفیک بین قرآن و لایت اتفاق افتاد.

,

 

,

وی افزود: کسانی که سقیفه را رقم زدند شعارشان حسبنا کتاب الله بود، اما حضرت زهرا وارد عرصه سیاست و اجتماعی  شد تا مردم حس کنند برای هدایت باید قرآن و ولایت با هم باشند.

,

 

,

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) براین تاکید داشتند که تفکیک قرآن  از ولایت باعث هدایت نمی شود و در خطبه فدکیه میفرمود شما امروز حوادثی را رقم زدید که در آینده خواهید فهمید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

,

 

,

وی با بیان اینکه حضرت خودش را فدا کرد تا به مردم ثابت کند قرآن و ولایت باید با هم باشند افزود: حضرت زهرا خودش را فدا کرد برای هدایت انسانها و حتی مخفی شدن قبر ایشان یک سکوتی است که این سکوت در واقع مظلومیت ایشان و مخالفتشان را با حرکت فکری سقیفه بیان  می کند.

,

 

,

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: حرکت و قیام حضرت زهرا (س) برای این بود که این پیوند را حفظ کند و این مساله را به همه عالم نشان دهد که تفکیک قرآن و ولایت سبب ذلالت خواهد شد.

,

 

,

وی ادامه داد: اتفاقی که ما الان بعد از  1400 سال است که میبینیم و قرآن بین مسلمانان است اما برادر کشی هم هست و این برای آن است  که آن قرآنی که باید هدایت کند قرآنی است که باید با ولایت پیوند میخورد.

,

 

,

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) مخالف اندیشه و تفکر سقیفه بود افزود:  حضرت در یکی از خطبه هایش فرمود اگر میگذاشتید علی بن ابیطالب به خلافت برسد  در امت هیچ دونفری با یکدیگر اختلاف نداشتند.

,

 

,

,

,

وی در ادامه به لزوم معرفی هر چه بیشتر حضرت فاطمه (س) در جامعه امروزی پرداخت و گفت: اگر جامعه ای بخواهد هدایت پیدا کند و مسیر حرکتش مسیری باشد که خیر دنیا وآخرت را داشته باشد طبیعتا باید از الگوهای رفتاری ای استفاده بکند  که آن الگوها بتوانند آن جامعه را به هدف برسانند.

,

 

,

استاد حوزه و دانشگاه  اظهار کرد: امروز در  جامعه الگوهای فراوانی دارید اما این الگوها نمیتوانند سعادت دنیایی و اخروی ما را تامین کنند و حتی ممکن است برای ما استرس، بی عدالتی و تبعیض  هم به وجود بیاورند.

,

 

,

وی بیان کرد: چون ما به دنبال سعادت اخروی و دنیوی هستیم باید فردی همچون حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهیم و در این خصوص توجه به جریان قیام حضرت فاطمه زهرا (س)بسیار ضروری است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه