اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

ولایت پذیری مهم ترین درس مکتب شهدا/حرکت در خط ولایت ضامن شکست دشمن است

ولایت پذیری مهم ترین درس مکتب شهدا/حرکت در خط ولایت ضامن شکست دشمن است
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با تاکید بر اینکه حرکت در خط ولایت شکست هیمنه دشمنان را به دنبال دارد، گفت: پیام شهدا درس ولایت پذیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایجرود خبر، سردار جهانبخش کرمی امروز در یادواره 110 شهید شهرستان ایجرود با تاکید حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه اولین شهید راه امامت و ولایت است، اظهار داشت: پیام اصلی شهدا حفظ انقلاب و دفاع از ولایت فقیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایجرود خبر,

وی با اشاره بر اینکه حفظ و حراست از انقلاب، دفاع از ولایت فقیه، حفظ وحدت و انسجام در بین کل آحاد جامعه است مهم ترین پیام خون پاک شهدا است، افزود: گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

,

سردار کرمی با بیان اینکه اگر امروز ایران به عنوان  قدرتمندترین کشور منطقه در عرصه‌های بین المللی حرف برای گفتن دارد به برکت خون شهداست، اذعان کرد: وظیفه همه ماست که یاد و نام شهدا را زنده نگه دار یم و در راستای فرهنگ سازی وصایای شهدا قدم برداریم.

,

, ,

وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز جرات ندارد که پا درخاک این مرزو بوم بگذارد، یادآور شد: ما در شرایط بسیار حساس جهانی قرار داریم که در اوج اقتدار و و عزت در جهان می درخشد بنابراین دشمن شوم این نظام، که در موظع ضعف قرار دارد به دنبال رخنه برای نفوذ است تا اراده و انگیزه انقلابی را از جوانان ما بگیرد و دراینجاست که هوشیاری ما هیمنه دشمنان رادرهم می شکند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با اشاره بر اینکه دینداری، استقامت، شجاعت و روحیه جهاد و شهادت‌طلبی از عوامل پیروزی ما در جنگ با دشمن در دفاع مقدس بود، اذعان کرد: قدردانی از شهدا تنها با حرکت در خط ولایت میسر است.

,

شهدا لشکر شکست ناپذیر خداست، گفت: پیروی از شهدا سبب می شود که در مسیر زندگی و نیز مسیر انقلاب اسلامی دچار انحراف نشویم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه