اخبار داغ

مدیر کمیته امداد سبزوار خبر داد:

ارائه بیش از 9میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان سبزواری

ارائه بیش از 9میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان سبزواری
مدیر کمیته امداد سبزوار از ارائه بیش از 90میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد داورزنی در گفت و گو با بصیرسبزوار اظهارداشت: در10ماه سال جاری بیش از90میلیارد ریال وام خود اشتغالی به صورت قرض الحسنه به مددجویان این نهاد ارائه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه وام های خودکفایی این نهاد در دو سرفصل وام های بانکی و صندوق امداد ولایت  به متقاضیان ارائه می شود ادامه داد: از ابتدا سال 65 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان ارائه شده است که سبزوار توانسته با جذب بیشاز 91درصد اعتبارات رتبه اول استان را از آن خود کند.

,

 

,

داورزنی همچنین با بیان اینکه  بیش از 32 میلیارد ریال اعتبارات درون امدادی توسط کمیته امداد سبزوار جذب شده است ادامه داد: این مبلغ تیز به صورت وام های امدادی در راستای اشتغالزایی برای مددجویان اعطا شده است.

,

 

,

مدیر کمیته امداد سبزوار با بیان اینکه در مجموع 9میلیارد تومان وام اشتغالزایی برای توسعه و افزایش تولید داخلی در زمینه های مختلف تولید و خود کفایی ارائه شده است ادامه داد: با ارائه این رقم بیش از 480نفر به صورت مستقیم وارد بازار کار شده اند.

,

 

,

وی همچنین در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی این نهاد برای مددجویان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون برای احداث بیش از 43واحدمسکن  روستایی و همچنین تعمیر و 42 واحد دیگر با اعتبار بیش از800میلیون تومان اقدام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه