اخبار داغ

شهردار نسیم شهر:

همکاری با بخش خصوصی سرعت پیشرفت شهر را افزایش می دهد

همکاری با بخش خصوصی سرعت پیشرفت شهر را افزایش می دهد
شهردار نسیم شهر گفت: حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در نسیم شهر می تواند سرعت پیشرفت این شهر را به شکل چشم‌گیری افزایش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شوندی شهردار نسیم شهر در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به اینکه ریشه برخی مشکلات ترافیکی شهر به پارک خودروها در معابر اصلی و فرعی شهر برمی گردد، بیان داشت: احداث پارکینگ‌های طبقاتی در دستور کاری مجموعه مدیریت شهری نسیم شهر قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,
وی در ادامه باتاکید بر ریشه‌دار بودن مشکلات نسیم شهر، تشریح کرد: تاسیس شهرداری نسیم شهر به سال 1374 باز می گردد و در حدود ۲۲ سال  از شکل گیری این شهر می گذرد، که در طول این مدت هر روز به جمعیت نسیم شهر اضافه شده است، که همین امر سبب افزایش روز افزون مشکلات شهری گردیده است.

شوندی همچنین به اهمیت احداث پارکینگ‌های طبقاتی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در سطح شهر جایی برای پارک خودروها باقی نمانده است و متاسفانه بخش عمده‌ای از خانه‌های نسیم شهری نیز فاقد پارکینگ می باشند و حتی ورود خودروها به برخی از کوچه‌ها و معابر فرعی شهر امکان پذیر نمی باشد که همین امر سبب شده است تا بار خودروهای پارک شده آ‌ن‌ها به خیابان‌های دیگر سرازیر شود.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی نسیم شهر احداث پارکینگ‌های طبقاتی را یکی از اولویت‌های اساسی خود قرار داده‌اند، اذعان داشت: برای این امر درحال مطالعه بر روی چند زمین در سطح شهر می باشیم تا بهترین زمین را مشخصص نمائیم و بدون شک این زمین به پارکینگ طبقاتی تبدیل خواهد شد.

شهردار نسیم شهر در رابطه با برنامه‌های دیگر شهرداری نسیم شهر، تصریح کرد: در حاشیه میدان شهید رجایی محلی برای احداث یک مجتمع تجاری و خدماتی جدید در نظر گرفته‌ایم که هم‌اکنون در حال تهیه طرح اجرایی و دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در این طرح می باشیم.

وی درپایان باتوجه به اهمیت مشارکت و همکاری با بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: با تسهیل روند کار و تکریم سرمایه‌گذاران می توانیم بستر مساعد را به‌منظور حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در نسیم شهر ایجاد کنیم، که با تحقق این امر بدون تردید سرعت پیشرفت شهر افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه