اخبار داغ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل:

رسالت در سایه امامت پایدار می‎ماند

رسالت در سایه امامت پایدار می‎ماند
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل گفت: رسالت وقتی پایدار می‌ماند که پشت آن امامت وجود داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرمشکین، حضرت حجت الاسلام سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به فضیلت‌های حضرت زهراء گفت:  پیامبران الهی و ائمه اطهار (ع) تابلوهای خدا بر روی زمین است و حضرت زهراء (س) در بین ائمه از فضیلت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وی با اشاره به جایگاه حضرت زهراء(س) در نزد پیامبر اکرم (ص) گفت: وقتی حضرت زهراء (س) وارد خانه می‌شد پیامبر به خاطر جایگاه ویژه آن حضرت از جای خود بلند شده و دستان ایشان را می‌بوسید و این نشان از جایگاه ویژه حضرت زهراء (س) در نزد خدا و پیامبر الهی است.

,

 

,

حجت الاسلام عاملی با اشاره به خطبه‌های حضرت زهراء(س) گفت: خطبه‌های حضرت زهراء (س) در بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های دنیا تدریس می‌شود، خطبه‌هایی که از حضرت زینب(س) نقل شده و این حضرت نیز در سن 5 سالگی از حضرت زهرا شنیده و حفظ کرده است.

,

 

,

وی ادامه داد: هیچ خانه‌ای مدرسه نمی‌شود اما خانه پیامبر اکرم (ص) مدرسه‌ای بود که حضرت زینب(س) در آن تربیت شد لذا حضرت زینب (س) عالمی بود که بدون معلم تربیت و به این مرتبه رسیده است و این علومی الهی است که بر پیامبر و خاندان وی نازل شده است.

,

 

,

وی خاطر تاکید کرد: رسالت وقتی پایدار می‌ماند که پشت آن امامت وجود داشته باشد.

,

 

,

دکتر عاملی گفت: وقتی در خلافت کار به رأی گیری کشید حضرت زهراء (س) محتاج امت شد اما امت نیز پشت این حضرت را خالی کردند و هیچ کس حقیقت را بیان نکرد و در این زمان بود که حضرت زهراء (س) آرزوی مرگ کرد.

,

 

,

به گزارش سفیرمشکین، پیش از برگزاری مراسم عزاداری دسته عزاداری از مزار شهدای گمنام شهرستان به طرف مسجد امیرالمومنین (ع) شهرستان برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه