اخبار داغ

هم ناله با محبان ائمه اطهار(ع) در سراسر جهان؛

رودبارجنوب در عزای بانوی بی نشان گریست/ تصاویر

رودبارجنوب در عزای بانوی بی نشان گریست/ تصاویر
مراسم عزاداری شهادت بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه سلام الله علیها با حضور خیل عزاداران فاطمی در شهر ستان رودبارجنوب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،یا فاطمه زهرا! می گویند بانوی بی نشانی و قبرت پیدا نیست اما خانه تو در دل های بی قرارمان جای دارد. غم خفته در لابلای خاک غریب بقیع، تو را تفسیر می کند و هنوز هم از کوچه پس کوچه های مدینه بوی فاطمه سلام الله علیها به مشام می رسد، گرچه خورشید وجود آن حضرت زود غروب کرد اما انوار فضائلش دنیا را روشن ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

عاشقان و اراتمندان به خاندان رسالت از دیشب و صبح امروز با برپایی مراسمات عزاداری در مساجد و حسینیه های شهر رودبارجنوب و بخش جازموریان، بار دیگر رخت عزا به تن کردند و با چشمانی اشک بار مصائب دختر آخرین فرستاده خدا را مرور کردند.

,

دسته‌های عزادار  و سینه زن نوحه‌های غربت علی(ع) را زمزمه کردند و هم ناله با مدینه النبی(ص)، در سوگ شهادت غریبانه بانوی بی حرم و یاس بوستان نبوی، یکپارچه غرق در عزا و ماتم شد و گریست.

, هم ناله با مدینه النبی(ص)، در سوگ شهادت غریبانه بانوی بی حرم و یاس بوستان نبوی، یکپارچه غرق در عزا و ماتم شد و گریست.,

نمایشگاه فاطمیه که در دو نقطه از شهر رودبارجنوب و بخش جازموریان به بازسازی شهر مدینه و جریان شهادت حضرت زهرا(س) پرداخته بودند نیز از دیشب و امروز با استقبال گسترده عاشقان خاندان اهل بیت(ع) روبه رو شده بودند که بازدید از این نمایشگاه با جلوه های ویژه و منحصر به فردش ذهن هر بازدید کننده ای را به عمق تاریخ و صدر اسلام و همچنین مظلومیت دخت رسول الله و مولای متقیان علی (ع) سوق می داد.

,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه