اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در بهارستان احداث می شود

مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در بهارستان احداث می شود
رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان گفت: مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری به‌منظور کنترل و کاهش اینگونه بیماری‌ها و پیشبرد اهداف طرح تحول سلامت در شهرستان بهارستان احداث خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ؛ دانوش دمیریان ، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم رسیدگی به بیماری‌های رفتاری، اظهار داشت: یک مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در شهرگلستان شهرستان بهارستان در آینده نزدیک ساخته ساخته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در ادامه رشد فزاینده جمعیت بدون در نظر گرفتن زیر ساخت‌ها را عامل ایجاد مشکلات رفتاری در برخی ساکنین این منطقه دانست و تصریح کرد: رشد بی‌رویه و شدید جمعیت به‌ویژه در شهرستان بهارستان در سال‌های گذشته بدون ایجاد زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و فرهنگی باث ایجاد برخی مشکلات رفتاری در بعضی از ساکنان شهرستان‌های حاشیه استان تهران شده است.

,

دمیریان همچنین به اهمیت فرهنگ‌سازی و توجه به موضوع بیماری‌های رفتاری اشاره کرد و گفت: در راستای رسیدگی به این موضوع با هدف کنترل و کاهش بیماری‌های رفتاری در منطقه متراکم گلستان، تصمیم به ساخت یک مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری گرفته‌ایم.

,

وی در خصوص جزئیات انجام این پروژه در شهرگلستان، بیان داشت: احداث این مرکز مشاوره در 3 طبقه برای آموزش و پیشگیری از بیماری‌های رفتاری نظیرایدز و هپاتیت به زودی آغاز می شود، که اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد ریال و در مدت 18 ماه صورت خواهد گرفت و گام بزرگی در راستای رسیدگی به بیماری‌های رفتاری به حساب می آید.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اینکه آموزش مناسب و کنترل بیماری‌های رفتاری مانند ایدز و هپاتیت در گسترش سلامت جامعه بسیار مهم و ضروری می باشد، خاطرنشان کرد: فعالیت این مرکز در راستای اجرای طرح تحول سلامت انجام می گیرد، که به نوعی چند طرح را باهم پیش خواهد برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه