اخبار داغ

اردبیل در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به سوگ نشست

اردبیل در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به سوگ نشست
در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل غرق در عزا و ماتم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، در سالروز شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)، استان اردبیل غرق در عزا و ماتم شد؛ مردم ولایی این استان با حضور در سطح شهر و روستا به عزاداری پرداخته و سوگواری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, ،, دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س), دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س), ,

در دارالاشاد اردبیل مردم با حضور در دسته عزاداری در سطح شهر و در مقابل سقاخانه حضرت ابوالفضل به عزاداری پرداختند؛ برپایی روضه های خانگی و پخش نذری از دیگر مراسم سالروز شهادت بی بی دو عالم در اردبیل بود.

,

, ,

در بقاع متبرکه استان اردبیل نیز مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) برپا بود و عاشقان اهل بیت در روز  شهادت بانوی دو عالم به سوگ نشستند.

,

عزاداری خیابانی مردم نمین در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) +تصاویر

, عزاداری خیابانی مردم نمین در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) +تصاویر ,

به نقل از شکوه فرهنگ، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم نمین با حضور در سطح شهر به عزاداری پرداخته و سوگواری کردند.

, شکوه فرهنگ,

مراسم عزاداری از مقابل مزار شهدای گمنام شهر آغاز شد و عزاداران نهایتا در مسجد جامع نمین تجمع کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

نبر در سالروز شهادت فاطمه (س) به سوگ نشست

, نبر در سالروز شهادت فاطمه (س) به سوگ نشست,

به نقل ازنیریمیز؛مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها قبل از ظهر امروز، با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندهان انتطامی و سپاه و مسولین ادارات در مسجد جنت سرای  شهرستان نیر برگزار شد.
همچنین در این مراسم به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداختند.

, نیریمیز,
,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

در آبی بیگلو نمین نیز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور در سطح شهر به عزاداری خیابانی پرداخته و در سوگ این بانوی بزرگوار گریستند.

,

قرائت دعای توسل و مداحی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

,

تصاویری از این مراسم زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,


سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت شهید گمنام تازه خاکسپاری شده در خلخال برگزار شد

,
, سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت شهید گمنام تازه خاکسپاری شده در خلخال برگزار شد,

همزمان باسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم سوگواری زهرای اطهر و گرامیداشت شهید گمنام عملیات خیبر امروز عصر در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) با حضور مردم ولایتمدار خلخال و دوستدار اهل بیت (ع) برگزار شد.

,

دراین مراسم مدیحه سرایی و در سوگ شهدا ، مرثیه سرایی شده و عزاداران در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید گمنام عزاداری کردند.

,

حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری امام جمعه خلخال در سخنانی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم خلخال در مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام ، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به عموم مردم مسلمان کشورمان تسلیت گفت.

,

حجت الاسلام رشتبری حضرت فاطمه زهرا (س) را همسری نمونه در کنار حضرت علی (ع) و دختر شایسته برای حضرت رسول اکرم (ص) عنوان وگفت: این شخصیت مهم دین اسلام یک الگوی کامل زندگی برای خانواده های امروز و بانوان است که باید با تاسی از فرهنگ اسلامی و زندگانی این حضرت درتعمیق ارزش های دینی در جامعه کوشا باشند.

,

وی در خصوص شهید گمنام تازه خاکسپاری شده نیز گفت: این شهید که همچون مادرش حضرت زهرا (س) بی نشان وگمنام بود امروز در بین شور عشق مردم خلخال به ولایت و فرهنگ شهادت در جوار مزار حضرت آیت الله یکتایی در محفل دین و عالم پروری در حوزه علمیه جعفریه خلخال  خاکسپاری شد که انشا الله جامعه باید  رهرو شهدا باشد.

,

امام جمعه یاد و خاطره درگذشتگان حادثه هوایی سقوط هواپیما را تسلیت و شهادت سه مامور نیروی انتظامی و دو نفر بسیجی دلاور در تهران را در حوادث اخیر تهران را تسلیت گفت.

,

 

,
 
 
 
,
 
 
 
,
, , ,
, , ,
, , ,
 
,
 
,
, , ,
 
,
, , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه