اخبار داغ

وداع با پیکر شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار در قرچک

وداع با پیکر شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار در قرچک
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، حرم سید احسان میرسیار در مسجد جامع قرچک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین ؛ مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، حرم سید احسان میرسیار ساعتی پیش در مسجد جامع قرچک برگزار شد. این مراسم بعد از ظهر امروز سه شنبه 1 اسفند ماه 96 همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)با حضور اعضای خانواده، دوستان،همرزمان، بستگان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ؛ , قرچک آنلاین,

این مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام توسط امیر حسینی و سایر مداحان اهل بیت همراه بود و عموم حاضرین برای آخرین بار با پیکر مطهر شهید میرسیار دیدار و وداع کردند.

,

, ,

بعد از برگزاری مراسم وداع پیکر مطهر شهید سید احسان میرسیار برای تشییع به خیابان 12 متری زیبا شهر منتقل شد ومراسم تشییع پیکر مطهر این شهید از این خیابان به سمت بی بی زبیده برگزار گردید.

,

متولد سال 59 و از نیروهای صابرین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بود و اولین مرتبه مهرماه سال 94 به سوریه رفت که با شهید میثم نجفی همرزم می شود و با اصابت ترکش، جانباز می‌شود ولی خیلی سریع دوباره به سوریه برمی‌گردد واین شهید والامقام در دومین مرتبه ای که داوطلبانه به سوریه اعزام می شود وبعد از رشادت‌های فراوان در ۲2 بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ در عملیات مستشاری با نیروهای داعش و تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل‌ آمده بود و بعد از گذشت حدود ۲ سال پیکر او شناسایی و به کشور باز گشت.

,

 

,

, ,

این شهید والامقام دارای سه فرزند دختر است و نقطه جالب زگی این شهید این است که مراسم خواستگاری 22 بهمن بود، روز مفقود شدن 22 بهمن و روز پیدا شدن هم 22 بهمن بود که روز 24 بهمن به یقین رسیدند و از طریق آزمایش DNA شناسایی و به اطلاع خانواده رساندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه