اخبار داغ

مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

خانواده های داغدار تا اطلاع ثانوی مراجعه نکنند/ با شماره تلفن ارسالی پیگیر موضوع باشند!

خانواده های داغدار تا اطلاع ثانوی مراجعه نکنند/ با شماره تلفن ارسالی پیگیر موضوع باشند!
کامروز امینی گفت: تیم پزشکی قانونی برای احراز هویت به منطقه سانحه دیده هواپیمای تهران_یاسوج عزیمت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ در پی سانحه دلخراش هواپیمای تهران_یاسوج در کوه دنا و بعد از ساعت ها تلاش و کار امدادی بالاخره قبل از ظهر امروز لاشه این هواپیما در قلعه صعب العبور دنا توسط بالگردهای سپاه پیدا شد. در حال حاضر تمامی دغدغه خانواده های داغدار، بیرون آوردن اجساد از زیر لاشه هواپیما و برف های دو متری این منطقه می باشد که کار امداد را برای تیم های گسیل شده به این منطقه صعب العبور با مشکل دو چندان روبرو ساخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

در همین راستا این پایگاه خبری_تحلیلی گفتگوی تلفنی با کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است تا از نحوه روند تشخیص و احراز هویت جان باختگان این سانحه بیشتر مطلع گردد.

,

 

,

مدیرکل پزشکی قانونی در گفتگو به چهارفصل گفت: تیم پزشکی قانونی استان از همان ساعات اولیه پیدا شدن لاشه هواپیمای سانحه دیده تهران_یاسوج به منطقه عزیمت کردند تا روند تشخیص احراز هویت و شناسایی جان باختگان این سانحه جانگداز را طبق روال قانونی طی نمایند.

, چهارفصل,

 

,

امینی افزود: با توجه به اینکه هنوز از سرنوشت اجساد اطلاع دقیقی در دست نیست و معلوم نیست که اجساد نفرات سانحه دیده در چه وضعیتی از لحاظ تشخیص قرار دارند نمی شود به طور قطع یقین تشخیص و احراز هویت را به همین راحتی قطعی اعلام نمود.

,

 

,

وی بیان کرد: از خانواده های داغدار استدعا داریم برای اجرای احراز هویت حوصله به خرج دهند و تا اطلاع ثانوی از مراجعه به این اداره خوداری نمایند.

,

 

,

کامروز امینی در پایان گفت: از خانواده های مصیبت زده تقاضا داریم مراحل پیگیری و تشخیص هویت را از طریق شماره های ارسالی پیگیری نمایند و در صورت نیاز اداره کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد برای انجام مراحل آزمایش ژنتیکی فراخوانی در همین رابطه صادر خواهد نمود.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه