اخبار داغ

فرماندار قاین در مراسم تدفین شهدای گمنام در موسویه:

شهدای گمنام ،نامدارانی که خداوند به آنها عزت داد/شاخصه مکتب تشیع ولایت و شهادت است

شهدای گمنام ،نامدارانی که خداوند به آنها عزت داد/شاخصه مکتب تشیع ولایت و شهادت است
فرماندار قاین با بیان این که گمنام غافله شهدا ما هستیم گفت: شهدای گمنام ،نامدارانی هستند که خداوند به آنان عزت داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، بهمن کهن ترابی فرماندار قاین امروز در مراسم تشییع وتدفین دوشهید گمنام در روستای موسویه با بیان این که گمنام ماهستیم که ازاین غافله عقب ماندیم گفت: این شهدا گمنام نیستند بلکه نام دارانی هستند که خداوند به آنها عزت داده است که در روز شهادت حضرت زهرا(س)تشییع شوند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی ادامه داد: گمنام ما هستیم که مشخص نیست با چه وضعیتی از دنیا خواهیم رفت وآیا نامی هم از ما باقی خواهد ماند ؟

,

فرماندار قاین بیان داشت: تا زمانی که انسان و انسانیت باشد،مزار شهداء ملجاء وپناهگاه سوختگان وعاشقان ودلداگان خواهد بود واین برای ما افتخاری است که دراین روستا شهدای گمنام مدفون می شوند و امیدواریم به برکت این شهدا ،خداوند رحمت خود را بر مردم منطقه ارزانی بدارد.

,

وی ادامه داد: شاخصه مکتب تشیع ولایت و شهادت است و شهدای ما به این شاخصه پایبند بودند و ماهم باید پایبند این دوشاخصه مهم باشیم.

,

کهن ترابی در بخش پایانی سخنان خود در پاسخ به درخواست مردم برای مستقر شدن اورژانس در این منطقه گفت: با توجه به موقعیت جغرافیای این روستا وروستاهای مجاور،پیگیری هایی برای استقرار اورژانس انجام شده است و آمبولانس تهیه شده است و ساختمان هم آماده است  و به محض این که مجوز داده شود، این خواسته مردم نیز محقق خواهد شد.

,

وی در خصوص وضعیت تلفن های همراه واینترنت نیز گفت: بر اساس صحبتهایی که با معاون وزیر ارتباطات داشته ایم قول همکاری برای رفع مشکلات داده شده است.

,

حجت الاسلام نادی روحانی مستقر روستای موسویه در مراسم تدفین شهدای گمنام در این روستا با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهارکرد: فاطمه(س)آیینه تمام نمای حضرت رسول است وتمام وجود حضرت  فاطمه شبیه به رسول الله بود.

,

وی ادامه داد: این بانوی بزرگوار جان اولین شهیده راه ولایت است  و ایشان جان خود را سپر قراردادند تا جان مولا علی (ع)در امان بماند .

,

روحانی  روستای موسویه در ادامه گفت: مردم ما باید پیرامون ولایت حرکت کنند .

,

, ,

وی با بیان این که شهدای ما از صدر اسلام تا شهدای مدافع حرم  ،مظلومانه به شهادت رسیدند گفت: ماباید قدر این شهدارا که به ما عزت دادند بدانیم و همان طور که امروز عزت مندانه این دوشهید را بردستان خود تشییع کردید برای همیشه این عزت مندی برای شهدارا داشته باشید.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولین خواست تا نسبت به رفع مشکلات روستاهای چاهک وموسویه ازجمله وضعیت تلفن همراه واینترنت  واز همه مهمتر استقرار آمبولانس در این روستا همت بیشتری داشته باشند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه