اخبار داغ

تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام؛

عطر شهادت لاله های پرپر در لرستان پیچید/ سنگ تمام مردم برای شهدا +عکس

عطر شهادت لاله های پرپر در لرستان پیچید/ سنگ تمام مردم برای شهدا +عکس
امروز همزمان با سالروز شهادت ام الشهدا حضرت فاطمه الزهرا(س) استان لرستان میزبان سه شهید گمنام بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک امروز همزمان با سالروز شهادت ام الشهدا حضرت فاطمه الزهرا(س) استان لرستان میزبان سه شهید گمنامی بود که سال ها پیش در راه دفاع از حق با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را نثار کردند تا ما امروز در امنیت و آرامش کامل قدم برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

شهرما در روز شهادت دخت مکرم نبی اسلام(س)حال و هوای دیگری داشت چرا که میزبان دلاورمردانی بود که مایه اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند و به خاک افتادند تا امروز ایران عزیز با صلابت و اقتدار در برابر استکبار بایستند.

,

 

,

شهدا همان مردان بی ادعایی که تعلقات مادی و دنیوی را کنار گذاشتند و با لبیک به ندای رهبرشان تا پای جان ایستادند و در برابر دشمنان به پیروزی رسیدند و امروز بعد از گذشت چندین سال هوای شهرما را آسمانی کرده اند و آمده اند تا هدایت گر ما باشند و چراغ راه را نشان مان دهند.

,

 

,

مردم شهید پرور خرم آباد با افتخار به شهدا خوش آمد می گویند و با چشمانی اشکبار از آن ها مدد می طلبند و بار دیگر پیمان می بندند که ادامه دهنده راهشان باشند.

,

 

,

مردم به همراه مسئولان با شور و اشتیاق به استقبال شهدا آمدند وبا صلوات آن ها را همراهی می کنند، بوی اسپند حال و هوای شهر را آسمانی کرده است.

,

 

,  ,

سیدموسی خادمی در مراسم استقبال از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس گفت: لرستان امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) لرستان شاهد تشییع پیکر سه تن از شهیدان گمنام است.

,

 

,

وی با بیان اینکه تمام شهدای اسلام همانند سایر شهیدان مظلوم هستند، افزود: در این میان شهدای گمنام از همه مظلوم‌تر هستند.

,

 

,

استاندار لرستان اظهار داشت: امیدواریم هم‌اکنون که آسمان استان با وجود این شهیدان معطر شده کمکی برای بهبود وضع کشور و ادامه انقلاب و اهداف والای آن باشد و هر چه سریع‌تر آرمان‌های امام راحل و اسلام محقق شود.

,

 

,

به گفته وی قطعا روح این عزیزان یاری‌گر ما خواهد بود و باعث می‌شود این مسیر را محکم‌تر و منسجم‌تر ادامه دهیم.

,

 

,

به گزارش سفیرافلاک،مراسم شبی با شهدا شامگاه دوشنبه همزمان در سه نقطه مختلف خرم آباد در مسجد صاحب الزمان خیابان رازی، مسجد آیت الله مدنی چهارراه طیب و مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) در منطقه دره گرم برگزار شد.

,

 

,

این سه شهید یادگار دوران دفاع مقدس در دانشگاه علامه طباطبایی، تیپ 84 شهید رستمی و در تیپ 57 حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به خاک سپرده شدند.

,

 

,

2شهید 20و 26ساله در منطقه زبیدات عراق در سال 67 و یک شهید 20ساله در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به شهادت رسیده اند.

,

 

,

 

,










, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه