اخبار داغ

تلاش نیروهای دریابانی برای پیدا کردن صیادان مفقود شده ادامه دارد

تلاش نیروهای دریابانی برای پیدا کردن صیادان مفقود شده ادامه دارد
فرمانده دریابانی بندر امیرآباد گفت: ادامه جست‌وجو برای صیادان مفقود ساحل چپکرود شهرستان جویبار تاکنون بی‌نتیجه مانده و تلاش نیروهای دریابانی برای پیدا کردن صیادان مفقود شده ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سید حسین عبدی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از صبح دیروز و پس از اطلاع از مفقود شدن این صیادان کمیسیون عملیات دریابانی تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بیش از 20 فروند شناورهای سبک و سنگین با همکاری قایق‌های شیلات، سپاه پاسداران و صیادان 50 شرکت پره به محل حادثه اعزام و در مناطق شرق و غرب دریای خزر به گشت‌زنی و جست‌وجو پرداختند.

,

فرمانده دریابانی بندر امیرآباد افزود: با هماهنگی انجام شده با شیلات استان گلستان از بندر ترکمن، جستجو در آن مناطق آغاز شده که تاکنون هیچ گونه ابزار و وسایل صیادی و قایق صیادان مفقود شده به‌دست نیامده است.

,

الیاسی معاون جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار نیز گفت: با توجه به شرایط مساعد آب و هوا از صبح امروز با استفاده از بالگرد و دو پهباد تصویری در عمق 20 تا 200 متری دریا را مورد جست‌وجو قرار گرفته و واحد امداد و نجات ساحلی هم به صورت گشت سیار همچنان در حال جست‌وجو هستند و این روند ادامه دارد.

,

در دو روز گذشته 3 صیاد منطقه چپکرود 22، 23 و 30 ساله ساکن روستاهای میانملک، پطرود و تلنار برای صید به دریا رفته و مفقود شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه