اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی در مراسم تدفین شهدای گمنام موسویه:

شهدا ما را از سیطره استکبارو طاغوت نجات دادند/ انسان انقلابی به سمت آینده روشن حرکت می کند

شهدا ما را از سیطره استکبارو طاغوت نجات دادند/ انسان انقلابی به سمت آینده روشن حرکت می کند
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی گفت: شهدا بودند که مارا از اوج ذلت و از سیطره استکبار و طاغوت نجات دادند و ما به خاطر این شهدا امروز در دنیا می درخشیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی روز گذشته در مراسم تدفین دوشهید گمنام در روستای موسویه شهرستان قاینات با بیان این که  روستای موسویه  اولین روستا در سطح کشوراست که امروز دو شهید گمنام در آن دفن می شوند گفت:سابقه نداشته است که شهید گمنامی در روستاهای کشور دفن شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی ادامه داد: این از اخلاص و تمنای و ارتباط شما با شهدا و علاقه ای است که با شهید وشهادت دارید.

,

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)خراسان جنوبی بیان داشت: چه می شود که شهدا عزیز می شوند ورمز ماندگاری آنها چیست؟

,

وی افزود:بیش از 1430  سال از شهادت شهدای صدر اسلام  واز حادثه عاشورا و قیام ائمه و یاران ائمه و صلحا وآزادی خواهان گذشته است و چرا فرهنگ شهید و شهادت باقی مانده است و چرا خط سرخ شهادت  همچنان امتداد دارد؟

,

چرا شیعه  واسلام هنوز زنده است و چرا اسلام امروزه تمام مرزهای غرب و شرق را درنوریده است ؟

,

چرا استکبارو صهیونیسم  همه توان خود را گذاشته است که فرهنگ شهید و شهادت را ازاین ملت بگیرد؟

,

چرا 40 سال است که ما در محاصره  وتحت سلطه استکبار هستیم وسیطره استکبار از جهان اسلام برداشته نمی شود؟

,

چرا بعد از گذشت 40 سال از بیرون کردن آمریکا و ایادی  و نوکران خود فروخته اش از کشور هنوز دست از این ملت برنمیدارد؟

,

قاسمی تصریح کرد:این ها به خاطر اخلاص شهدا و به خاطر اخلاص فاطمه زهرا(س) و به خاطر اخلاص عاشوراست.

,

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)ادامه داد: فرهنگ شهید و شهادت که مایه کمال و صعود و رسیدن  به مقصد الهی است هنوز زنده است وهمین باعث شده است که دشمنان دست از شما برندارند .

,

 

,

                                            

,

وی گفت: عزت ایران  وانقلاب و ملت ما به شهداست واین شهدا بودند که مارا از اوج ذلت واز سیطره استکبار و طاغوت نجات دادند و ما به خاطر این شهدا امروز در دنیا می درخشیم .

,

 

,

قاسمی اظهارکرد: اگر امروزه حرف و اقتدار معنوی ما در دنیا نفوذ دارد وعزت واعتباری در دنیا داریم همه این ها به خاطر فداکاری شهداست چرا که این ها فدا شدند تا ما عزیز بمانیم.

,

وی افزود: شهدا فدا شدند تا ما از ذلت رژیم ستم شاهی وطاغوت و مستکبرین نجات پیدا کنیم..

,

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) د ربخش دیگری از سخنان خود گفت: برای این که فرهنگ شهید وشهادت را زنده نگه داریم باید هزینه  ومال و آبرو جان خودرا بدهیم .

,

وی افزود: باید در خطوط مقدس دفاعی اسلام ،در جبهه  های مقاومت اسلامی، در خارج از مرزها ودر خطوط مقدم اسلامی هزینه بدهیم  وعزیزانمان را فدا کنیم ..

,

قاسمی ادامه داد:شهدای ما در جبهه مقاومت برای عزت وپایداری  اسلام و ایران جانشان را فدا کردند .

,

 

,

 

,

وی با اشاره به تدفین شهدای گمنام در روستای موسویه گفت: این مکان باید به پایگاه معنوی منطقه تبدیل شود ویقین بدانید که شهدا هرجایی که می روند برکت می آوردند .

,

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) در بخش دیگری از سخنانش گفت: شهدای ما به خاطر اخلاص و صداقتشان ماندگار شدند و امروزه در برخی از گروهها و جاها بی صداقتی می بینیم.در حالی که بی صداقتی عمل صالح را ازبین می برد.

,

 

,

وی ادامه داد: شهدای ما وفای به عهد کردند و سرپیمانی که با خدا و ولایت و امامشان بستند برسر این پیمان ماندند و به تعهداتشان عمل کردند و پیام شهدای ما هم این است که پشت رهبر و اسلام و قرآن را خالی نکنیم .

,

قاسمی  تصریح کرد: شهدای ما همچون امام (ره) ورهبر معظم انقلاب ،انقلابی بودند و انقلابی و حسینی و زهرایی عمل کردند و ماهم دراین مسیر نباید کوتاهی کنیم..

,

وی گفت: یک انسان انقلابی شجاعت دارد واهل اقدام وعمل است  و ابتکار می ورزد وبن بست شکنی وگره گشایی می کند واز چیزی نمی ترسد وبه آینده امیدوار است .

,

 

,

سردار قاسمی بیان داشت: انسان انقلابی به سمت آینده روشن حرکت می کند وانتظار شهدا از ما این است که دراین زمینه کوتاهی نکنیم و غفلت و سهل انگاری نداشته باشیم.

,

وی یکی دیگر از پیام های شهدا را عاقبت اندیشی و جهاد فی سبیل الله و حرکت در راه خدا و شهادت بیان کرد و گفت:شهدا امروز الگو وپرچم وعلَم شده اند وامروز بیش از 100 هزار نفر درخراسان جنوبی  وهزاران نفر در سراسر کشور برای تدفین این شهدا قیام کردند .

,

قاسمی گفت: اگر تاریخ را ورق بزنیم وسرنوشت شاهان ایرانی و پادشاهان کشورهای همسایه را بخوانیم خواهیم دید که آخر و عاقبت آنها چه شد و عاقبت شهدای ما چه هست و قطع یقین باطل رفتنی و حق ماندنی است .

,

 

,
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان نتانیاهو در باره ایران و پاسخ کوبنده وزیر امور خارجه ایران گفت: برخی مسئولین و دولتمردان بدانند که آمریکا و اسرائیل هرچه قدرت داشته و قلدر هم باشند بازهم  ملت ایران پاسخ کوبنده ای به  آنها می دهد وهیچ گاه از اهداف خود کوتاه نمی آید.
,

سردار قاسمی بیان داشت: دشمنان بدانند که در  هرجایی که  منافع اسرائیل و آمریکا باشد پهبادهای ما حضور دارند و به برکت خون شهدا وبه خاطر ایستادگی شهدا و به خاطر عزت وافتخاری که شهدا به ما دادند  بُرد موشکی ما همه پایگاههای  آمریکا را در حوزه خاورمیانه،در حوزه مدیترانه ودر اسرائیل و انگلیس می زند.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در ادامه با بیان این که در برخی از جاها ضعیف عمل کرده ایم گفت: متاسفانه در برخی بخش ها وابسته شده ایم و نتوانسته ایم روی پای خود بایستیم .

,

وی افزود: در بخش هایی همچون علمی،نظامی پیشرفت های زیادی داشته ایم اما در برخی بخش ها حتی قدرت تولید یک  چرخ خیاطی و یک سوزن خیاطی را هم نداریم وروشن است که کوتاهی و سهل انگاری می کنیم.

,

قاسمی در پایان اظهارکرد:باید از شهدا درس بگیریم واین شهدا رفتند که ما عزت بگیریم و وابستگی نداشته باشیم و استقلال سیاسی و استقلال اقتصادی و استقلال فرهنگی داشته باشیم  وما می توانیم..

,

 

,

وی گفت: شهدا همچون حضرت زهرا(س) از حق و ولایت دفاع کردند وراه ایستادگی را به ما نشان دادند وباید این درس را از شهدا یاد بگیریم..

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه