اخبار داغ

مشکل خط انتقال گاز شهرستان راور بدون قطعی گاز برای شهروندان برطرف شد

مشکل خط انتقال گاز شهرستان راور بدون قطعی گاز برای شهروندان برطرف شد
مشکل خط انتقال گاز شهرستان راور که در ٢۰کیلومتری جاده راور-کرمان بر اثر برخورد بیل مکانیکی پیمانکار فیبرنوری مخابرات دچار شکستگی شده بود برطرف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا راور؛غیاثی رئیس اداره گاز شهرستان راور به کاروانسرا اعلام کرد: مشکل خط انتقال گاز شهرستان راور که در ٢۰کیلومتری جاده راور-کرمان بر اثر برخورد بیل مکانیکی پیمانکار فیبرنوری مخابرات دچار شکستگی شده بود برطرف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا راور,

وی گفت: سعی شده بود تعمیرات به نحوی باشد که کمترین قطعی گاز را در شهرستان راور داشته باشیم که خوشبختانه با اقدامات اکیپ اداره گاز شهرستان و اکیپ خط انتقال سیرجان بدون هیچ قطعی در شهرستان این مورد صورت گرفت و البته احتمال قطعی گاز در منطقه فیض آباد وجود دارد که در حال بررسی می باشد.

,

صبح امروز شرکت گاز شهرستان راور طی اطلاعیه به کاروانسرا اعلام کرده بود به دلیل برخورد بیل مکانیکی پیمانکار فیبرنوری مخابرات با خط انتقال گاز شهرستان راور جریان گاز کلیه مشترکین شهر راور و روستاهای تابعه از ساعت ۱٣ لغایت ٢٢ امروز یکم اسفندماه قطع می شود.

,

همچنین در این رابطه مالک اژدری فرماندار راور در ارتباط با کاروانسرا با بیان اینکه امروز به شخصه شاهد زحمات پرسنل اداره گاز شهرستان راور در محل حادثه بودم، افزود: خوشبختانه این مشکل بدون قطعی گاز در سطح شهرستان راور برطرف شد.

,

وی تاکید کرد: فرمانداری در ارتباط با مسئولین امر تمهیدات و پیگیری های لازم را جهت قطع احتمالی گاز از جمله جایگزینی سوخت برای نانوایی ها و... در نظر گرفته بود تا مردم در سطح شهرستان با کمترین مشکلات روبرو شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه