اخبار داغ

در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

مادر شهید علی دیان به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید علی دیان به فرزند شهیدش پیوست
در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مادر شهید علی دیان به فرزند شهیدش پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانخبر، مرحومه خانم فاطمه دیان مادر شهید علی دیان همزمان با شب شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا س دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانخبر,

مراسم تشییع جنازه این مادر شهید صبح امروز با حضور پرشور مردم شهید پرور شهر سورک برگزار شد.

شهید علی دیان در تاریخ 27 فروردین 67 در منطقه فاو عراق با اصابت تیر مستقیم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید آمده داست:
پدر و مادرم هیچ وقت ناراحت از کشته شدنم نگردید چرا که خدا یک امانتی را به شما داده است و آن امانت را سالم به صاحبش برگردانید، افتخار باشد برایتان شهادتم و هرگاه می‌خواهید در غم شهادتم گریه و زاری کنید به یاد شهدای خونین کربلا بیفتید.

به یاری حسین(ع) و علی اکبر و خاندان امام حسین گریه کنید و سفارش دوم من به شما این است که قدر این رهبر را بدانید و قدر این انقلاب و جنگ را بدانید که یک نعمت الهی و فوز عظیمی است، دیگر اینکه در صورت شهادتم هیچ گاه خرج‌های بیهوده و گزاف در مراسم عزا که دارم نکنید و به فکر جبهه‌ها زیاد باشید و به برادرانم سفارش کنید که درسشان را بخوانند، سنگر مدرسه را حفظ کنند و دیگر اینکه خواهرم را چنان تربیت کنید که نمونه شود در میان دختران و خواهران دیگر حجاب و عفتش را به او یاد بدهید که حجاب خواهران کوبنده‌تر از خون شهیدان است. اما وصیتم به امت اسلامی و همه مردم این است که قدر انقلاب و رهبری را بداند و روزی که این نعمت بزرگ از دستمان بیرون برود از اسلام خبری نخواهد بود و نشود روزی که در گوشه و کنار عده‌ای جمع شوند و بر علیه رهبری انقلاب اسلامی نق بزنند و اعتراض کنند. به این چنین کسانی میدان ندهید که با کارشان نه رضای خدا در اوست و نه رضای اسلام و خون شهیدان را به هدر می‌دهند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه