اخبار داغ

وضعیت هوای منطقه سانحه هوایی؛

تراکم ابرها در آسمان دنا و زاگرس میانی بیشتر شد/ بهترین زمان عملیات امدادگران در محدوده سقوط هواپیما تا ظهر امروز

تراکم ابرها در آسمان دنا و زاگرس میانی بیشتر شد/ بهترین زمان عملیات امدادگران در محدوده سقوط هواپیما تا ظهر امروز
صبح امروز شاهد بیشتر شدن تراکم ابرهای آسمان منطقه سقوط هواپیما در محدوده دناکوه شهرستان سمیرم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر، دمای هوای منطقه ساقط شدن هواپیمای تهرن یاسوج در ارتفاعات در حالی منفی 20 درجه بود که منطقه سمیرم نیز شب گذشته شاهد دمای صفر درجه همراه با وزش آرام باد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمیرم خبر,

رییس اداره کل پیش بینی هواشناسی استان اصفهان در همین رابطه گفت: ابرها در منطقه پادنای سمیرم و زاگرس از شب گذشته رفته رفته بیشتر شده اند.

,

حسن خدابخش افزود: میزان ابرها با نزدیک شدن توده هوای سرد به منطقه سقوط هواپیمای مسافر بری تهران – یاسوج از شامگاه سه شنبه نیز بیشتر شده اند.
این مسئول با بیان اینکه بعد از ظهر امروز بر ضخامت ابرهای این مطقه افزوده می شود و احتمال بارش ها بیشتر خواهد شد تصریح کرد: گروه های امدادی و جستجوگران حاضر در محل، تا ظهر امروز می توانند از شرایط نسبتا مساعد برای ادامه فعالیت های خود استفاده کنند اما این شرایط به تدریج سخت تر خواهد شد.
به گفته وی، افزایش ابر و بارش ها تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

,
,
,

خدابخش ادامه داد: شرایط جوی منطقه در روز های آینده  ورزش باد، کاهش دما همراه با بارندگی متناوب پیش بینی می شود.

,

بر همین اساس، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عصر دیروز گفت: تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن در وهله اول پیکر جان باختگان این حادثه و در وهله بعد قطعات مختلف هواپیما به پایین منتقل شود.

,

هواپیمای ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در منتهی اللیه جنوب اصفهان، سقوط کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه