اخبار داغ

حجت‌الاسلام ناطق نوری:

قلوب جوانان زیادی با نفس دعای ابوحمزه ثمالی حجت‌الاسلام مظاهری متحول شد

قلوب جوانان زیادی با نفس دعای ابوحمزه ثمالی حجت‌الاسلام مظاهری متحول شد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حاج شیخ مهدی مظاهری (ره) جوانان زیادی را با نفس دعای ابوحمزه ثمالی منقلب، متحول و هدایت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر ناطق نوری عصر دیروز در مراسم چهلمین روز رحلت روحانی خدمتگزار و واعظ شهیر حجت‌الاسلام مهدی مظاهری در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان، اظهار کرد: این عالم وارسته دارای ویژگی بارز و برجسته‌ای بودند که در قبل و بعد از انقلاب منشأ اثرات خیری در جامعه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بنده معمولاً کم منبر می‌روم و سخنرانی می‌کنم، گفت: زمانی که فوت این روحانی خدمتگزار رخ داد به فکر افتادم تا به نوعی دین خود را به ایشان ادا کنم و تصمیم گرفتم در مراسم اربعین ایشان به بیان ویژگی‌هایشان بپردازم.

,

وی با اظهار اینکه طبق آموزه‌های دینی هرکسی در عمر خود خیراتی را پس از خود به‌جای گذاشته باشد در حقیقت نمرده است، خاطرنشان کرد: آدمی دارای دو نوع حیات و مرگ هست، یک مورد آن‌ حیات و مرگ مادی است که حتی حیوانات و به‌نوعی نباتات دارند و نوع دوم حیات و مرگ معنوی است.

,

حجت‌الاسلام ناطق نوری زندگی مرحوم حاج شیخ مهدی مظاهری را مبارک و سراسر دارای برکت بیان کرد و گفت: زندگی ایشان پرثمر بوده چراکه همچنان آثار و کارهای خیری که انجام داده‌اند اثراتش باقی است و جامعه از شعاع وجودی آن مرحوم بهره‌مند هستند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، زندگی کسانی را که 90 یا 100 سال عمر کنند ولی جامعه از او نفعی نبرد را بی‌فایده دانست و اظهار کرد: زنده‌بودن و نفس کشیدن ملاک حیات معنوی نیست، بلکه ملاک آن شعاع معنوی و ثمره داشتن است.

,

وی با بیان اینکه حیات طیبه از سوی خداوند به مؤمنانی داده می‌شود که عمل صالح داشته باشند، خاطرنشان کرد: سه چیز اگر وجود داشته باشد پرونده اعمال انسان بسته نمی‌شود و آن سه چیز، باقی ماندن علم از انسان و بهره بردن دیگران از آن، اولاد و فرزندان صالح و صدقه جاری است.

,

حجت‌الاسلام ناطق نوری با توصیه به دست‌گیری از نیازمندان، گفت: روسیاهی در روز محشر برای کسانی است که توانمندی داشته باشند ولی دست نیازمندی را در دنیا نگرفته باشند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خیلی از افراد از استان‌های دیگر برای حضور در مراسم‌های دعای کمیل و ابوحمزه ثمالی که توسط مرحوم حاج شیخ مظاهری برگزار می‌شد به اصفهان می‌آمدند، تأکید کرد: صدق، صفا و خلوص مرحوم حاج شیخ مهدی مظاهری موجب اثرگذاری اذکارشان در مردم می‌شد.

,

وی گفت: حاج شیخ مهدی مظاهری (ره) جوانان زیادی را با نفس دعای ابوحمزه ثمالی منقلب، متحول و هدایت کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه