اخبار داغ

گله مندی اهالی از نبود پیاده رو مناسب در حاشیه شهر خلخال

گله مندی اهالی از نبود پیاده رو مناسب در حاشیه شهر خلخال
نبود پیاده رو در دو طرف جاده قدیم خوجین در جوار دانشگاه آزاد اسلامی خلخال و شهرک صنعتی موجب مشکلات عظیمی برای ساکنان این منطقه شده و اهالی از این وضعیت و بی توجهی شورای اسلامی شهر خلخال گله مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، بعداز میدان ولیعصر و عبور از سه راه دانشگاه آزاد خلخال دیگر هیچ پیاده رویی دیده نمی شود و اهالی ساکن در جنب دانشگاه و جوار شهرک صنعتی که در دویست متری دانشگاه منزل داشته و ساکن هستند با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

درموقع بارندگی نبود پیاده رو باعث شده که آب جاری شده از خیابان درکنار آسفالت خیابان با گل لای  جاری و اهالی در سخت ترین شرایط از داخل آب و گل و لای راه منزل خودرا در پیش گیرند و رهگذران از این منطقه همیشه در معرض خطر تصادف هستند.

,

مهمتر از همه عدم ساماندهی این منطقه و در حاشیه قرار گرفتن این منطقه است که بعد از کوی لاله در محدوده روستای خوجین قرار دارد این محدوده دانشگاه جز شهر بوده و اهالی از این موضوع گله مند هستند که آخرین بار شوراهای دوره پنجم شهر خلخال در زمان انتخابات زیارت کردند و تاکنون بعد از گذر چندین ماه از آغاز به کار این شورا هنوز دیداری دوباره حاصل نشده و در آخرین جوابی که از شورا و شهرداری گرفته اند که آن را موکول به تابستان کرده اند که در آن زمان این مسیر کاملا خشک و گل لایی ندارد.

,

اهالی اظهار داشتند: بعد از سه راهی دانشگاه ، نه حضوری از جمع آوری آنچنانی زباله از سوی شهرداری و نه توجهی از شورای اسلامی در رسیدگی به این مناطق دیده می شود.

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه