اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد :

شرایط نامساعد جوی کار را برای جستجوی امدادگران سخت کرده است/ تلاش ها برای انتقال اجساد هواپیمای تهران- یاسوج ادامه دارد

شرایط نامساعد جوی کار را برای جستجوی امدادگران سخت کرده است/ تلاش ها برای انتقال اجساد  هواپیمای تهران- یاسوج ادامه دارد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط نامساعد آب و هوایی کار را برای پیدا کردن اجساد سانحه هواپیمایی تهران - یاسوج سخت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امان الله جهانبین در گفت و گو با این پایگاه خبری چهارفصل اظهار کرد: یکی از عوامل امدادی در محل حادثه با اشاره به اینکه هم اینک سرمای شدید و یخبندان در محل حادثه کار را دشوار کرده و برخی بالگردهایی که در فرودگاه یاسوج اماده پرواز به محل حادثه بودند نیز صبح امروز نتوانستند پرواز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

وی بیان کرد: گروه تخصصی امداد و نجات که از شب گذشته در محل حادثه حضور داشته و سعی می کنند اجساد را از پایین به نوک قله و از انجا به پایین انتقال دهند.

,

جهانبین افزود: نیروهای کوهنورد و یخ نورد و سایر نیروهای تخصصی از آغازین لحظات صبح کار جستجو را آغاز کرده اند اما با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه امکان پایین اوردن اجساد با مشکل مواجه شده و تلاش می شود با ارایه راهکارهای دیگر این کار انجام شود.

,

وی ابراز داشت: براساس آمار شب گذشته اجساد 32 نفر از جانباختگان پیدا شده و با توجه به اینکه جستجوها صبح امروز نیز ادامه داشته امکان پیدا شدن برخی دیگر از این اجساد نیز وجود دارد.

,

 هواپیمای ATR،تهران به مقصد یاسوج یکشنبه 29 بهمن 96 و پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شد که روز گذشته لاشه ان در کوه های دنا پیدا شد.

,

این هواپیما حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بود که همگی جان باختند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه