اخبار داغ

مسئول اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خبر داد؛

تشدید شرایط ناپایدار جوی منطقه سقوط هواپیما در ساعات بعد از ظهر امروز

تشدید شرایط ناپایدار جوی منطقه سقوط هواپیما در ساعات بعد از ظهر امروز
مسئول اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از تشدید شرایط ناپایدار جوی در ساعات بعدازظهر در منطقه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خدابخش در گفتگو با ندای اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت جوی منطقه سمیرم و منطقه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی پدیده غالب جوی منطقه سمیرم، جنوب استان و منطقه سقوط هواپیما در حالت ابری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ها به این‌گونه هست که ابرها به‌تدریج ضخیم‌تر می شوند، گفت: در ساعات ظهر و بعدازظهر احتمال بارش در مناطق جنوبی و غربی استان وجود دارد.

,

مسئول اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: این سامانه ناپایدار طی چند روز آینده به‌صورت متناوب و بیشتر در ساعات بعدازظهر فعال خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر وزش باد در آن منطقه معمولی است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم شدت وزش باد هم به‌تدریج شدید شود و برای بعدازظهر فردا شدت آن بیشتر هم خواهد شد.

,

خدابخش تأکید کرد: وزش باد در منطقه سمیرم بیشتر در ساعات بعدازظهر رخ خواهد داد اما دمای هوای سمیرم هم در حال حاضر دو درجه سانتی گراد بالای صفر است ولی پیش‌بینی ما برای دمای ارتفاعات قله در آن منطقه احتمالاً بین منهای 15 تا 20 درجه سانتیگراد است.

,

وی در خصوص شکل بارش‌ها در منطقه سمیرم، گفت: این بارش‌ها در ارتفاعات به‌صورت برف خود را نشان خواهد داد ولی در مناطق شهری ممکن هست به‌صورت بارش برف و باران باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه