اخبار داغ

مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در اسفندان کمیجان برگزار شد+تصاویر

مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در اسفندان کمیجان برگزار شد+تصاویر
مردم اسفندان شهرستان کمیجان همزمان با شام غریبان شهادت ام ابیها، حضرت زهرا(س) با راه‌اندازی دسته های عزدارای به طور نمادین، اقدام به تشییع آن حضرت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ همزمان با شام غریبان شهادت حضرت زهرا(س) مردم روستای اسفندان مراسم تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا(س) را در امامزاده یحیی(ع) اسفندان برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

مراسم تشییع نمادین در امامزاده یحیی(ع) اسفندان با سخنرانی، مدیحه سرایی و سینه زنی همراه بود که در پایان مراسم مردم شهید پرور اسفندان تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا(س) در دل تاریکی شب را برگزار کردند و به یاد بی یبی دو عالم گریستند.

,

با وجود این که در شب شهادت حضرت زهرا(ع) تشییع و تدفین آن بانوی بزرگوار به صورت پنهانی و در غربت صورت گرفت اما امروز مردم مومن و ولایت مدار ایران در سراسر کشور تشییع نمادین برای آن حضرت برگزار کردند.

,

همه مردم ایران همچنان در راه ولایت هستند و حضرت زهرا(س) الگو بی نظیر در دفاع از ولایت برای ما محسوب می شوند به طوری‌که اگر تلاش‌ها و ایثارگری‌های ایشان نبود، دشمنان اجازه نمی‌دادند مفاهیم ناب اسلامی به نسل‌های آینده رسیده و امروز به عنوان یک جریان فرهنگی مطرح شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه