اخبار داغ

مدیر نفت منطقه زنجان خبر داد

آغاز طرح ایجاد شرکتهای زنجیره ای توزیع فراورده های نفتی در زنجان/کاهش تصدی گری دولت و افزایش فعالیت بخش خصوصی

آغاز طرح ایجاد شرکتهای زنجیره ای توزیع فراورده های نفتی در زنجان/کاهش تصدی گری دولت و افزایش فعالیت بخش خصوصی
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از اجرای طرح شرکتهای زنجیره ای توزیع فرآورده های نفتی در استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود آقا محمدیان امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، از اجرای طرح شرکتهای زنجیره ای توزیع فرآورده های نفتی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این طرح رسماٌ و از طریق دو جایگاه شهید داعی و میلاد در استان آغاز و این دو جایگاه از طریق شرکتهای صاحب نشان اقدام به خرید و توزیع فرآورده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی افزود: جایگاههای ایرانیان و عظیم نیز به طرح اضافه شدند که البته شایان ذکر است جایگاههای مربوطه تحت پوشش ناحیه مرکزی هستند.

,

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان به دلایل اجرای طرح اشاره کرد و عنوان داشت: هدف از اجرای این طرح در وهله اول الزام به اجرای سیاستهای کلان حاکمیتی و کاهش تصدی گری دولت و افزایش فعالیت بخش خصوصی و کمک به توسعه رشد اقتصادی بوده و نیز می توان دلایلی دیگر از جمله رفع محدودیت های بودجه ای در افزایش میزان کارمزد با اجرای حق العمل کاری و بستر سازی مناسب جهت جداسازی قیمت فرآورده از خدمات توزیع سوخت را از دیگر دلایل اجرای این طرح برشمرد.

,

آقا محمدیان به وظایف شرکتهای زنجیره ای توزیعاشاره کردو افزود: شرکت های صاحب نشان وظیفه خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش و توزیع به موقع آن در جایگاههای تحت پوشش و همچنین مسئولیت کمیت و کیفیت عرضه فرآورده های نفتی در هرجایگاه تحت پوشش را با رعایت استاندارد های مشخص بر عهده دارند.

,

وی ابراز کرد: هدف اصلی راه اندازی طرح ارتقاء رفاه و ایمنی و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مصرف کنندگان است.

,

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان به مزایای حاصل از اجرای طرح اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اجرای این طرح با اثراتی از قبیل گسترش شبکه توزیع همراه با توجیه اقتصادی , بکارگیری فناوری های جدید در احداث نقاط عرضه , ایجاد وفاداری مشتریان و فراهم کردن بستر خروج از نرخهای تکلیفی و جداسازی هزینه عرضه و خدمات از نرخ فرآورده رادر پی خواهد داشت .

,

آقا محمدیان در پایان تاید کرد: امید است با اجرای این طرح ارتقای رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی در فرآیند سوخترسانی و کاهش نقش دولت در تصدی گری توزیع فرآورده و نیز توانمند سازی و حمایت از توسعه بخش خصوصی را شاهد باشیم .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه