اخبار داغ

سرپرست شهرداری منطقه دو زنجان:

شهرداری منطقه 2 زنجان بافت فرسوده ندارد/اغلب مناطق واقع در شهرداری منطقه 2 اقماری است

شهرداری منطقه 2 زنجان بافت فرسوده ندارد/اغلب مناطق واقع در شهرداری منطقه 2 اقماری است
سرپرست شهرداری منطقه دو زنجان با بیان اینکه محدوده شهرداری منطقه دو زنجان بافت فرسوده ندارد، گفت: اغلب مناطق واقع در شهرداری منطقه دو اقماری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به برنامه‌های شهرداری منطقه دو زنجان برای سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری منطقه دو بر اساس مطالبات مردم طرح‌های متعددی اجرا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به حصول مطالبات مردم از کانال‌های مختلف از جمله حضور مدیران این منطقه در اتوبوس خدمت ، ابراز کرد: یکی از مطالبات مردمی مباحث ترافیکی و حل آن است.

,

سرپرست شهرداری منطقه دو زنجان ادامه داد: با توجه به اینکه شهرک‌های اقماری زیادی در ضلع شمال شرقی زنجان وجود دارد از همین شهرداری زنجان برای حل مشکل ترافیکی این شهرکها، بلواری همانند بلوار نینوا(پونک)  را در دست اجرا دارد.

,

محمدی با اشاره به اینکه اجرایی کردن این طرح بار ترافیکی بسیاری را از منطقه حل خواهد کرد، گفت: شهرداری منطقه دو هم اکنون در حال انجام روشنایی این بلوار است.

,

وی همچنین درباره کمک به بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده واقع در منطقه دو نیز اضافه کرد: در محدوده زیرمجموعه شهرداری منطقه دو بافت فرسوده وجود ندارد، بلکه اغلب شهرک‌ها به صورت اقماری است که بر اساس نیازهای هرکدام از شهرک‌ها طرح‌های موجود در آنها اجرایی می‌شود.

,

سرپرست شهرداری منطقه دو زنجان با بیان اینکه طرح ترافیکی بلوار نینوا به طول یک هزار و 500 متر و عرض 35 متر در حال اجرا است، ادامه داد:با اجرای طرح بلوار نینوا دسترسی شهروندان ساکن در پونک، کوی رضائیه، سایت آهن فروشان، سایت کارگاهی،  گلشهر و فرهنگیان به اتوبان 22 بهمن تسهیل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه