اخبار داغ

کارنامه اقتصادی دولت زیر ذره بین دانا (2)؛

نمره قبولی یک نماینده مجلس به اقدامات دولت در تحقق شعار سال/ انارکی: دولت بهتر از این هم می توانست کار کند

نمره قبولی یک نماینده مجلس به اقدامات دولت در تحقق شعار سال/ انارکی: دولت بهتر از این هم می توانست کار کند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اختصاص ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان از کل ۱.۵ میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی به این طرح تصریح کرد: از میزان 1.5 میلیارد دلار تا کنون 2 هزار و 250 میلیارد تومان تا اذر ماه سال جاری به این طرح اختصاص یافته است.
[

احمد انارکی محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد دولت در راستای تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون اقداماتی در راستای شعار سال نظیر تخصیص 1.5 میلیارد دلار برای اشتغال روستایی در کشور  از صندوق توسعه ملی می توان اشاره کرد که دولت در این باره اقدام قابل توجهی را انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی همچنین در ادامه با اشاره به جزئیات این طرح در کشور خاطرنشان کرد: با توجه به این طرح معادل 1.5 میلیارد دلار (در حدود 6هزار میلیارد تومان) از طریق محل صندوق توسعه ملی نزد موسسات عامل بانک های اعلام شده سپرده گذاری شود و با تلفیق منابع هر موسسه برابر با سهم صندوق توسعه ملی به متقاضیان پرداخت شود.

,

 

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اختصاص ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان از کل ۱.۵ میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی به این طرح تصریح کرد: از میزان 1.5 میلیارد دلار تا کنون 2 هزار و 250 میلیارد تومان تا اذر ماه سال جاری به این طرح اختصاص یافته است.

,

 

,

محمدی همچنین در خصوص تحقق یا عدم عدم تحقق شعار سال تا کنون و بعد از گذشت 11 ماه از شروع سال بیان کرد: اقداماتی که دولت در این زمینه انجام داد اقدامات قابل توجهی بوده ولی بیشتر از اینها جای کار داشته و دارد که دولت به برخی از این زمینه ها ورود نکرده است و باید در این زمینه ها نیز ورود جدی می کرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه دولت نمره نسبتا قبولی در خصوص تحقق شعار سال از مجلس دریافت می کند عنوان کرد: نمره دولت در زمینه تحقق شعار سال نمره نسبتا قبولی را به خود اختصاص می دهد اما بهتر از این هم می توانست کار کند که متاسفانه این امر تا به امروز تحقق نیافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه