اخبار داغ

مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در آذربایجان‌غربی مصرف می‌شود

روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در آذربایجان‌غربی مصرف می‌شود
مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: مصرف روزانه مرغ در استان ۱۵۰ تن و پیک مصرف ۱۸۰ تن است که در این زمینه نیز می توانیم در تامین نیاز سایر استان ها نیز اقدام کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسمعیل کریم زاده در گفت وگو با اروم نیوز، با اشره به ذخیره سازی و شرایط تولید گوشت مرغ در استان، اظهار داشت: آذربایجان غربی از نظر تولید گوشت مرغ به علت تولید مطلوب از شرایط خوبی برخوردار است و با تولید روزانه ۲۰۰ تا ۲۱۰ تن مشکلی در ذخیره سازی این محصول وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ادامه داد: مصرف روزانه مرغ در استان ۱۵۰ تن و پیک مصرف ۱۸۰ تن می باشد که در این زمینه می توانیم در تامین نیاز سایر استان ها نیز اقدام کنیم.

,

مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، اضافه کرد: در زمینه ذخیره گوشت قرمز و سفید منجمد در استان تاکنون یک هزار و ۶۰۰ تن ذخیره گوشت سفید وجود دارد که پیش بینی می شود تا عید نوروز این ذخایر به ۲ هزار و ۲۰۰ تن افزایش یابد. همچنین گوشت قرمز به میزان ۱۰۰ تن تامین و ذخیره سازی خواهد شد.

,

وی، با اشاره به میزان مصرف سالانه تخم مرغ در استان، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تولید تخم مرغ به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن در استان افزایش خواهد یافت و مقرر شده تا از محل واردات تخم مرغ از ترکیه یک هزار تن تخم مرغ برای تامین نیاز استان وارد آذربایجان غربی شود.

,

کریم زاده، بیان کرد: در راستای تنظیم بازار شب عید، یک هزار و ۹۰۰ تن برنج در انبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی ذخیره سازی شده و یک هزار تن شکر نیز در این زمینه ذخیره سازی و توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه