اخبار داغ

استقبال بیش از ۱۰ هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در ارومیه

استقبال بیش از ۱۰ هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در ارومیه
مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر فیلم های جشنواره فجر در ارومیه را تماشا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر کریمی در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به اکران فیلم های سی وششمین دوره جشنواره فیلم فجر در ارومیه، اظهار داشت: این جشنواره برای دومین سال پیاپی در ارومیه به اکران در آمد و برخلاف دوره گذشته با استقبال بی نظیر مردم مواجه شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به اینکه این جشنواره از ۱۲ بهمن آغاز به کار کرده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه داشت، افزود: در این دوره شاهد افزایش ۱۷ برابری استقبال مردم بودیم.

,

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی، عنوان کرد: بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۰۰ بلیط طی این جشنواره به فروش رسیده و بیشترین استقبال در بخش کودکان تحت عنوان سیمرغ و پرواز پروانه ها بود.

,

وی، بیان کرد: در ابتدا تصمیم بر اکران روزانه یک یا ۲ سئانس بود اما باتوجه به استقبال بی نظیر مردم یک سانس دیگر نیز اصافه شده و روزانه ۳ سئانس از سری فیلم های جشنواره فیلم فجر اکران شد.

,

وی، خاطرنشان کرد: در سال گذشته استقبال از این جشنواره ۳۷۰ نفر بود اما امسال این استقبال به شکل بی نظیری جلوه داشته و در هر سئانس سالن ۷۳۰ نفری سینما آزادی ارومیه مملو از تماشاگران می شد.

,

حجت الاسلام کریمی، عنوان کرد: در بخش کودک ۴ فیلم و در بخش بزرگسالان ۱۱ فیلم اکران شده و در کل ۱۵ فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال در آذربایجان غربی حضور داشتند.

,

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، با بیان اینکه این جشنواره تنها در ارومیه اجرا شد، گفت: بیشترین استقبال را به ترتیب از فیلم های «به وقت شام»، «چهارراه استانبول» و «بمب» شاهد بودیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه