اخبار داغ

زلزله سرپل ذهاب پلی برای آینده شد؛

جوانترین دهیار ایران یک دختر یازده ساله در شهرستان زلزله زده سرپلذهاب

جوانترین دهیار ایران یک دختر یازده ساله در شهرستان زلزله زده سرپلذهاب
«اکبر سنجابی» فرماندار سرپلذهاب طی حکمی «ستاره احمدی» دختر ۱۱ ساله روستای نوشیروان را به‌عنوان دهیار «افتخاری» این روستا منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبر سنجابی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز گفت: با توجه به پیگیری های دختری 11 ساله در روستای نوشیروان در خصوص مشکلات روستاییان پس از زلزله او را به‌عنوان دهیار افتخاری روستا انتخاب کردم ومقرر شده است به خاطر رسیدگی به امور روستا ماهانه ۲۵۰ هزار تومان به او پرداخت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی با اشاره به اینکه این کودک جوان‌ترین دهیارافتخاری کشور است، گفت: این نوجوان در زلزله اخیر تمام اعضای خانواده اش از دست داده است و یکی از دلایل انتخاب او، پر کردن تنهایی و حالت روحی وی بوده است.

,

جوانترین دهیار ایران یک دختر یازده ساله

, جوانترین دهیار ایران یک دختر یازده ساله,

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: پیش از این دهیار روستای مجاور به مدیریت امور این روستا می‌پرداخته است و قرار است دستورالعمل دهیاران را هم برای این دختر نوجوان ارسال کنیم تا با مطالعه در این زمینه اطلاعات لازم برای مدیریت روستا را کسب کند و همچنین در جلسه دهیاران هم از او دعوت خواهد شد تا مشکلات روستاییان را گزارش کند.

,

 

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۹۰ درصد روستای نوشیروان تخریب شده است، می‌گوید: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم کارِ بازسازی خانه‌های مردم این روستا تا اردیبهشت ماه سال آینده به پایان می‌رسد.

,

 

,

ستاره احمدی نوجوانی که به‌عنوان دهیار روستای نوشیروان انتخاب شده نیز می‌گوید: می‌خواهم برای مردم روستا مفید باشم واز مردم روستا هم توقع دارم تا از من حمایت کنند که بتوانم با کمک آن‌ها مشکلات موجود را حل کنیم.

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه