اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش گناباد خبر داد؛

برپایی جشن صد سالگی آموزش و پرورش گناباد در ابتدای سال آینده

برپایی جشن صد سالگی آموزش و پرورش گناباد در ابتدای سال آینده
رئیس آموزش و پرورش گناباد گفت: هدف از برگزاری جشن 100 سالگی آموزش و پرورش گناباد به تصویر کشیدن رویش و پویش آموزش و پرورش گناباد در صد سال اخیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هادی محمدپور صبح امروز در جلسه هماهنگی جشن یکصدمین سال تاسیس آموزش و پرورش گناباد با حضور معاونین آموزش و پرورش، هیات رئیسه پارلمان معلمان و جمعی از پیشکسوتان فرهنگی، گفت: هدف از این جشن را به تصویر کشیدن رویش و پویش آموزش و پرورش گناباد در صد سال اخیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: با توجه به پیش بینی های انجام شده در این جشن از چندین هزار معلم و مدیرانی که در صد سال اخیر برای آموزش و پرورش گناباد افتخار آفرینی کرده اند و نیز از خیرین و واقفین گرامی تجلیل خواهد شد.

,

 

,

وی افزود: رونمایی از کتاب های تاریخی شهرستان و نویسندگان گرانقدر از جمله کتاب سیر تحول آموزش و پرورش رسمی شهرستان گناباد به قلم معلم گنابادی اقای باقرزاده از دیگر برنامه های این جشن خواهد بود.

,

 

,

رئیس آموزش و پرورش گناباد با اشاره به شروع به کار کمیته های اجرایی متشکل از معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش گناباد، تصریح کرد: با دعوت رسمی از وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی این برنامه باشکوه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ اجرا خوهد شد.

,

 

,

وی ابراز کرد: برگزاری این جشن به منظور نشان دادن قدمت و سابقه طولانی گناباد در بحث فرهنگی و نیز به تصویر کشیدن تلاش خالصانه و دلسورانه معلمین شهرستان که بهترین روزهای زندگی خود را وقف تعلیم و تربیت دانش آموزان کرده اند است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه