اخبار داغ

مدیر درمان زنجان خبر داد

اهداء یک دستگاه اتو کلاو به تامین اجتماعی زنجان

اهداء یک دستگاه اتو کلاو به تامین اجتماعی زنجان
مدیر درمان استان زنجان از اهداء یک دستگاه اتو کلاو به پلی کلینیک تخصصی حکیم هیدجی زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، اظهار کرد: یکدستگاه اتو کلاو از سوی شرکت صنایع پزشکی پارس مهر برای حمایت از تولیدات داخلی و در راستای اقتصاد مقاومتی به پلی کلینیک تخصصی حکیم هیدجی زنجان اهداء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی ابراز کرد: ارزش ریالی این دستگاه بالغ بر 45 میلیون ریال است که از سوی شرکت مذکور برای استفاده برای بیماران بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اهداء شده است.

,

مدیر درمان استان زنجان در زمینه کاربرد این دستگاه عنوان کرد: دستگاه  اتوکلاو برای استریل تجهیزات پزشکی بوده و قادر است برمبنای فشار و دما عملیات استریل را انجام دهد.

,

, ,

محمدی تصریح کرد: فقط برخی از تجهیزات پزشکی را می توان در داخل اتوکلاو قرار داد چرا که اکثر تجهیزات پزشکی نسبت به فشار و دمای بالا حساسیت دارند.

,

وی اقدام ارزشمند خیرین سلامت را بعنوان عمل صالحات باقیات دانست و اظهار داشت: این نوع اهدا ، دعای خیر بیماران را به همراه دارد و ما صیانت از موارد اهدایی مردم را وظیفه خود میدانیم و برای نگه داشت و استفاده بهینه از آن  در درمان بیماران نیازمند تلاش میکنیم.

,

مدیر درمان استان زنجان خاطرنشان کرد: دستگاه اتوکلاو 25 لیتری تحویلی از سوی شرکت اهداء کننده همراه با آموزش ، نصب ،راه‌اندازی و کالیبراسیون در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیماران مراجعه کننده در راستای تعامل دو سویه انجام شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه