اخبار داغ

دوم و سوم اسفند ماه؛

نخستین کنگره ملی معماری و شهرسازی در تربت جام برگزار می‌شود

نخستین کنگره ملی معماری و شهرسازی در تربت جام برگزار می‌شود
فرماندار تربت جام گفت: نخستین کنگره بین المللی معماری و شهرسازی با رویکرد علمی و با شرکت اندیشمندان داخلی و خارجی، کشوری، استانی و محلی در تربت جام برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی حمیدی در گفتگو با خبرنگار جام روز، با اشاره به نقش دانشگاه ها در حل کردن مسائل شهرستان، گفت: نخستین کنگره بین المللی معماری و شهرسازی به همت موسسه آموزش عالی وحدت با رویکرد علمی و با شرکت اندیشمندان داخلی و خارجی، کشوری، استانی و محلی روزهای دوم و سوم اسفند در تربت جام برگزار می شود که می تواند در راستای معرفی شهرستان قدم بزرگی برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز،,

 

,

حمیدی با اشاره به نقش معماری شهری و نیاز بشر برای داشتن محیط زیبا و آرام، افزود: کنگره معماری و شهرسازی با بررسی علمی در خصوص معماری به دنبال پاسخ به نیازمردم است.

,

 

,

وی ادامه داد: تعداد 173 مقاله علمی در حوزه معماری و عمران شهری از خارج و داخل کشور به دبیرخانه کنگره بین المللی معماری وشهرسازی رسیده که از این تعداد شش مقاله خارجی از کشورهای کانادا، استرالیا، عراق و لندن می باشد.

,

 

,

فرماندار تربت جام با اشاره به حضور چهره های شاخص در این کنگره، بیان کرد: کنگره علمی معماری و شهرسازی میزبان 27 چهره شاخص و برتر کشوری در حوزه معماری و صنایع وابسته می باشد که در بالا بردن اطلاعات دانشجویان دانشگاه فنی و مهندسی نقش موثری دارد و می تواند ظرفیت شهرستان را به درستی معرفی کند.

,

 

,

رئیس شورای سیاست گذاری کنگره با اشاره به برنامه های جنبی موسسه آموزش عالی وحدت، یادآور شد: در حاشیه کنگره بین المللی معماری و عمران شهری جشنواره عکس کشوری برگزار می شود که دو هزار و 481 قطعه عکس به دبیرخانه واصل شد که از این تعداد 557 اثر در حوزه معماری اماکن مذهبی و تاریخی است.

,

 

,

حمیدی با اشاره به نگاه علمی موسسه آموزشی به مسائل و مشکلات شهرستان، عنوان کرد: کم آبی دشت تربت جام و بحران آب باعث شد همزمان با برگزاری این کنگره نشست تخصصی بررسی بحران آب با حضور کارشناسان کشوری و استانی برای مدیریت بهینه برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه