اخبار داغ

در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان نی ریز مطرح شد؛

سوخت پمپ بنزین و سی ان جی ها از هم اکنون پیش بینی شوند / کمبود پزشک عمومی بخش اتفاقات بیمارستان شهدا

سوخت پمپ بنزین و سی ان جی ها از هم اکنون پیش بینی شوند / کمبود پزشک عمومی بخش اتفاقات بیمارستان شهدا
فرماندار نی ریز: با توجه به اهمیت شهرستان و قرار گرفتن آن بر سر راه چندین استان تمامی ادارات آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان نی ریز به ریاست محمد رضا امیری فرماندار این شهرستان و جمعی از مسوولان در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از نبض نی ریز؛,

محمد رضا امیری در ابتدای این جلسه گفت: در مسیر چندین استان قرار داریم و از سمت شرق دروازه ورودی استان هستیم، می بایست با برنامه ریزی دقیق خدمت رسانی کنیم و مسافرین با ورود، تغییر مثبت را احساس کنند.

,

فرماندار نی ریز افزود: اجازه حفاری در مسیر های اسکان مسافران نوروزی حتی الامکان داده نشود

,

این مقام مسوول ادامه داد: محوریت با شهرداری است، مدیریت فضای شهری با شهردار می باشد، ادارات دیگر با وی همراهی داشته باشند.

,

امیری در ادامه خاطر نشان شد: روستاهایی از شهرستان همچون دهمورد و مناطقی دارای بوم گردی یا اقامتگاه  که ظرفیت هایی دارند  نیز تمهیدات لازم اندیشیده شود.

,

وی در ادامه با اشاره در دسترس بودن مسوولان ادارات در ایام نوروز عنوان داشت: پست کشیک ادارات در ایام نوروز برقرار و در هر اداره حداقل یک نفر باید پاسخگو باشد.

,

فرماندار در ادامه با بیان این موضوع که نیروی انتظامی نمی تواند برای هر اداره یا فرد و مکان نیرو جهت امنیت مشخص کند، تصریح کرد: هر اداره ای می بایست از موسسه و اداره خودش محافظت نماید.

,

محمد رضا امیری افزود: ادارات مربوطه در ایام تعطیلات نوروز مراقب ساخت و سازهای غیر مجاز و تملک اراضی نیز باشند.

,


جوکار مسوول جمعیت هلال احمر شهرستان نی ریز به عنوان مسوول کمیته امداد و نجات در ادامه جلسه گفت: از 25 اسفند ماه لغایت 14 فروردین 97 آماده خدمت رسانی در خصوص سفرهای نوروزی هستیم.
مسوول کمیته امداد و نجات در ادامه عنوان کرد: آماده برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه همیاران نوروزی هستیم.
 

,
,
,
,

حامد فرغت شهردار نی ریز به عنوان مسوول کمیته خدمات شهری در ادامه جلسه گفت: با توجه به حساسیت موضوع و وظایف ذاتی شهرداری، مدتی است برنامه هایی را در خصوص فضای سبز، زیباسازی و نظافت شهری و .... شروع کرده ایم.

,

مسوول کمیته خدمات شهری افزود: با افزایش شیفت های کاری در خصوص تنظیف معابر در حال خدمت رسانی هستیم.

,

شهردار نی ریز با اشاره به این موضوع که پارک معلم با توجه به اینکه در ورودی شهر قرار دارد عملا از اهمیت بیشتری برخوردار است، بیان داشت:بهسازی ظاهر، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، حمام و تلوزیون شهری و ... تا 15 اسفند ماه در این پارک قابل بهره برداری می باشند.

,

وی با عنوان این موضوع که حفاری فاضلاب شهری تاثیر منفی در چهره شهر دارد، تصریح کرد: تا 20 اسفند ماه جاری حفاری ها متوقف و خیابان های حفاری شده نیز آسفالت آنها به انجام خواهد رسید.

,

این مقام مسوول در پایان اظهار داشت: امیدوارم که میزبان خوبی برا مهمانان نوروزی باشیم و موجبات رضایت شهروندان نیز فراهم شود.

,

 

,

سرهنگ عزیز برزگر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی ریز به عنوان مسوول کمیته امنیت در ادامه جلسه گفت:  تامین امنیت وظیفه نیروی انتظامی میباشد.

,

مسوول کمیته امنیت ستاد تسهیلات نوروزی در ادامه افزود: برای اینکه نوروز خوبی را برای هموطنان و همشهریانمان داشته باشیم موارد لازم دیده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: همه ما در آماده باش صد در صد هستیم  تا امنیت مسافران نوروزی را تامین کنیم.

,


وی افزود: در جهت کاهش تصادفات و روانسازی ترافیک شهری نیز تدابیری اندیشیده شده است که به نوبه خود اجرا خواهند شد.

,
,

سرهنگ برزگر در پایان اظهار کرد: در ایام نوروز تمام توان ما درگیر تامین امنیت می باشد، میطلبد که ادارات شیفت کشیک را فعال نمایند که دغدغه ادارات و مکان های اینچنینی را نداشته باشیم.

,

 

,

مجید منفردنی ریزی معاون توسعه وپشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان نی ریز به عنوان مسوول کمیته اسکان در ادامه جلسه گفت: در ایام نوروز 8 مدرسه و 67 کلاس درس در نی ریز برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

,

مسوول کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان نی ریز در ادامه افزود: از 27 اسفند تا 13 فروردین پذیرای مسافران نوروزی هستیم.

,

وی در ادامه عنوان کرد: سال گذشته میزبان 2114 مسافر نوروزی بوده ایم.
منفرد نی ریزی ادامه داد: نرخ اسکان در مدارس مصوب اداره کل می باشد.

,
,

 

,

محمد رضا امیری در ادامه بیان کرد: خواستار کاهش نرخ اسکان در مدارس هستیم و این نرخ ها مورد پذیرش ما نمی باشد.

,

وی در ادامه خطاب به مسوول جایگاه های سوخت شهرستان عنوان داشت: پذیرفته نیست در ایام نوروز با کمبود سوخت مواجه شویم و از هم اکنون تمهیدات لازم با برگزاری جلسات ستاد سوخت اندیشیده شود و هیچ گونه کوتاهی و کمبودی در این زمینه برای بنده پذیرفته نمی باشد.

,

 

,

علیرضا ذکایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز در ادامه جلسه گفت: کمبود پزشک عمومی بخش اتفاقات بیمارستان شهدا مهمترین مشکل  ما می باشد.

,

وی افزود: برنامه کشیک کارشناسان بهداشت محیط و اورژانس ما شروع خواهد شد، لیست پزشکان متخصص ما مشخص شده است و در این مورد هیچگونه کمبودی نداریم.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نی ریز افزود: از 1 الی 4 فروردین و 12 ، 13 فروردین نوروز گذشته طی 6 روز تعداد 9850 نفر به اتفاقات بیمارستان شهدا مراجعه کرده اند و با توجه به تعطیلی مطب های پزشکان سطح شهر نیاز میباشد که  نظام پزشکی و تامین اجتماعی با ما همراهی و همکاری نمایند.

,

این مقام مسوول تصریح کرد: دندان پزشکان دولتی موظف شده اند در نیمه اول ایام نوروز در درمانگاه ولی عصر (عج) و در نیمه دوم نیز در مانگاه کوی سجاد خدمت رسانی کنند.

,

ذکایی در پایان با اشاره به برپایی غرفه های مواد غذایی اظهار داشت: قبل از هر اقدامی نیاز است که با شبکه بهداشت هماهنگی های لازم انجام شود.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه