اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شود/ استفاده از ظرفیت مصلی در طول هفته

نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شود/ استفاده از ظرفیت مصلی در طول هفته
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از ظرفیت نماز جمعه باید در طول هفته استفاده کرد، گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان ضروری است و برگزاری نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس می‌تواند به این امر مهم کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به محل مناسب برگزاری نمایشگاه و دسترسی آسان، اظهار داشت: باید در قسمت بین المللی نمایشگاه بیشتر تلاش شود تا بتوانیم ناشران بین المللی را در این نمایشگاه ببینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد:در حال حاضر در این نمایشگاه ناشران قوی و خوبی از کشورهایی مانند عراق و لبنان حاضرهستند.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت لبنان در عرصه چاپ و نشر کتاب، گفت: لبنان در عرصه رسانه نیز نقطه عطف بین آسیا، اروپا و آفریقا است.

,

وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین در مصلی قدس کار پسندیده‌ای است، چراکه برای چنین نمایشگاهی که به صورت ویژه و در مدت محدودی برگزار می‌شود، نمی‌توان مکان دائمی در نظر گرفت و از نظر اقتصادی به‌صرفه نیست.

,

امیرآبادی با اشاره به اینکه مصلی تنها روز جمعه برای نماز جمعه اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: مصلی یک مکان فرهنگی است که در مابقی روز ها باید در اختیار مراکز فرهنگی و علمی قرار بگیرد تا از این ظرفیت در تمام زمینه ها استفاده شود.

,

وی اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر نیز از مصلی قدس در عرصه‌های فرهنگی و علمی استفاده می‌شود؛‌ به‌عنوان مثال در ایام اربعین مصلی میزبان و محل اسکان هزاران زائر اربعین بود و اکنون نیز نمایشگاه کتاب در آن برگزار می‌شود.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش ویژه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب استان قم، ابراز داشت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان ضروری است و برگزاری نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس می‌تواند به این امر مهم کمک کند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه