اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان:

پنجم اسفند ماه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان برگزار می گردد/ رونمایی از کتاب ۱۴۰ شهید دانشجوی کرمان

پنجم اسفند ماه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان برگزار می گردد/ رونمایی از کتاب ۱۴۰ شهید دانشجوی کرمان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: از کتاب زندگینامه ۱۴۰ شهید دانشجوی استان کرمان در دومین کنگره شهدای دانشجو رونمایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاد؛ صبح امروز نشست خبری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان با حضور حمدلله منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و مسئول بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

در ابتدا ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان اظهار داشت: اولین کنگره در سال ۹۳ به ریاست دکتر فدایی رییس وقت دانشگاه شهید باهنر کرمان و دبیری بسیج دانشجویی برگزار شد و امسال دومین کنگره با ریاست دکتر منظری توکلی برگزار می گردد.

,

در ادامه حمدالله منظری توکلی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: کنگره شهدای دانشجو از بسترهای با ارزش برای دانشگاههاست زیرا شهدا بهترین الگو هستند پس در راستای تعلیم و تربیت در دانشگاهها برگزاری این کنگره ها برای معرفی فرهنگ شهید و شهادت و شناساندن این الگوهای مخلص به دانشجویان بسیار ارزشمند است.

,

وی افزود: این کنگره با محوریت بسیج دانشجویی و دانشگاه آزاد برگزار می گردد.

,

منظری توکلی اظهار داشت: دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان پنجم اسفند در حسینیه ثارالله بعد از نماز مغرب و عشا با حضور پررنگ دانشگاهیان و مردم کرمان با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی برگزار می شود؛ همچنین اپلیکیشن امتداد عشق رونمایی می شود که به معرفی مناطق عملیاتی و جنگی و همچنین معرفی سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی می پردازد.

,

رییس دومین کنگره شهدای دانشجویی استان کرمان خاطرنشان کرد: ۱۴۰ شهید دانشجو در استان داریم که یکی از آنها شهید عظیمی زاده از دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان شهید مدافع حرم است که تمبر ایشان رونمایی می گردد علاوه براین سه کتاب زندگینامه شهید مهدی عبدالله زاده، زندگینامه شهید ناصر و فولادی و کتابی که به معرفی زندگینامه ۱۴۰ شهید دانشجو رونمایی خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه