اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان خبر داد؛

اعزام بیش از ۳۳۰۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور از نیمه دوم اسفند ماه

اعزام بیش از ۳۳۰۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور از نیمه دوم اسفند ماه
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان از اعزام بیش از ۳۳۰۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور از نیمه دوم اسفندماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاد ؛ناصر بهروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با اردوهای راهیان نور گفت: در کشور ریاست قرارگاه راهیان نور بر عهده وزارت علوم است و در استان دانشگاه شهید باهنر رییس قرارگاه و بسیج دانشجویی دبیر آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

وی افزود: سالانه بیش از ۱۰ هزار نفر متقاضی داریم ولی ما حدود ۳هزار نفر را اعزام می کنیم.

,

بهروز اظهار داشت: در راهیان نور بحث اثرگذاری برای ما بسیار با اهمیت است که از لحاظ محتوایی برنامه های متنوع فرهنگی در منطقه صورت می گیرد که الحمدلله خیرات و اثرات این اردوها را به وضوح در دانشگاهها می بینیم.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان توضیح داد: در سال ۹۶ بیش از ۳۳۰۰ نفر در ۵ مرحله به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

,

بهروز با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم تشریح کرد: همه مراکز آموزش عالی استان گروههای جهادی را دارند و کمبود نیرو نداریم اما موضوع مهم در نوروز بحث مسئله یابی است که بعد از آن به رفع مشکل می پردازند.

,

وی افزود: در سالهای اخیر همه گروههای جهادی مناطق هدف داشتند یعنی هر گروه جهادی به صورت متمرکز حدود ۴ الی ۵ سال در یک روستا حضور مستمر دارند.

,

بهروز توضیح داد: هدف اصلی ما بحث توانمندسازی روستاییان است تا مهاجرت برعکس شود و اهالی روستا با استفاده از امکانات روستا نیازهای خود را مرتفع کنند.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان خاطرنشان کرد: در طرح جمعه های خدمت که به محرومیت زدایی در حاشیه شهر می پردازد دانشجویان علوم پزشکی، آزاد و فرهنگیان در شهرکهای سیدی، الله آباد و صنعتی به ارائه خدمات می پردازند که از اهم فعالیتها توانمندسازی دانش آموزان مستعد و محروم است.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه