اخبار داغ

یادداشت؛

بانوان می توانند شعار تولیدملی را تحقق بخشند

بانوان می توانند شعار تولیدملی را تحقق بخشند
در فضای کنونی و با خصومت های دشمنان تنها با اجرائی کردن اقتصاد مقاومتی می توان به جنگ اقتصادی پیش رو حرکت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخه طوبی، غرب در حال یک رویاروئی عمیق و تمدنی با جمهوری اسلامی ایران می باشد، تمدن غرب که آغاز رشدعلمی آن به دوران رنسانس بر می گردد نظام  اقتصادی اسلام را که برپایه مکتب اسلامی بوده به دقت مطالعه وتحلیل قرارداده و بر این باور است که اگر راهبرد اقتصاد مقاومتی اجرائی شود تمدن غرب نابود خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

ازاین رو غرب با دستاویز قراردادن مسائل هسته ای ، سعی درجلوگیری از این نابودی را دارد و رشد اقتصادی نیازمند تولید است، که برای تولید بیشتر باید به منابع اولیه ، بازارمصرف و نیروی انسانی دسترسی داشت.

,

غرب در دوران رنسانس به این رشد و تکنو لوژی دست یافت و نیروی انسانی راهم با مهاجرت و..تامین می کند، به طوری که منابع اولیه ۵۰ درصد نفت و گاز اروپا و آمریکا از خاورمیانه تامین می شود.

,

حال منابع نفت خامی را که به راحتی و به صورت خام فروخته می شود آنها با فناوری تبدیل به کالاهای نهایی کرده و با قیمتی گزاف به خودمان می فروشند، اگر ما این ارزی را که از این طریق بدست می آید صرف واردات کالاهای لوکس و مصرفی کنیم به آنها کمک کرده ایم که به اهداف خودهر روز نزدیک تر شوند، در حالی که آیه شریف می فرماید: ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا.

,

از آنجایی که هیچ کالایی بدون هزینه به دست نمی آید ما نیز برای ایجاد تمدن اسلامی که هدف نهایی مکتب اسلام است ناگزیر از پرداخت این هزینه ها هستیم.

,

زنان در اقتصاد مقاومتی با خرید اجناس تولید داخلی هر چند که شاید کیفیت مورد نظرشان را نداشته باشد در حقیقت جهاد فرهنگی کرده و با حمایت تولید کالای داخلی باعث رشد اقتصادی می شوند که اثرمستقیم درکاهش بیکاری دارد.

,

از این رو بانوان ایرانی باید با افزایش اطلاعات خود در زمینه بسیار تاثیرگذار اقتصاد مقاومتی و به اجرا درآوردن جهادی آن به نقش موثر خود در خانواده ایمان آورند.

,

 با توجه به منویات مقام معظم رهبری وظیفه همگان است که در پی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشند، که در فضای کنونی و با خصومت های دشمنان تنها با اجرائی کردن اقتصاد مقاومتی می توان به جنگ اقتصادی پیش رو رفت.

,

براساس اصول اسلامی، بازگشت به ارزش های اصیل اسلامی، قناعت، مدیریت صحیح مصرف، پرهیز از مصرف گرائی، جلوگیری از احتکار خانگی، کم مصرف کردن به هنگام کمبود کالا، پرهیز از تجمل گرائی وپرهیز از تقاضای کالای لوکس، پرهیز از چشم وهم چشمی و تربیت صحیح فرزندان نقش تعیین کننده ای در استقلال اقتصادی ایفا می کنند.

,

پرهیز از مصرف کالاهای لوکس و تجملی ازهدر رفت منابعی که باید صرف تولید کالاهای اولیه شود جلوگیری می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه