اخبار داغ

مسئول ستاد نمازجمعه کاشمر:

مکان فعلی نمازجمعه کاشمر پاسخگوی جمعیت نیست/ لزوم ایجاد مصلی در کاشمر

مکان فعلی نمازجمعه کاشمر پاسخگوی جمعیت نیست/ لزوم ایجاد مصلی در کاشمر
مسئول ستاد نمازجمعه کاشمر با بیان اینکه مسجد جامع کاشمر پاسخگوی جمعیت شرکت‌کننده در نمازجمعه این شهرستان نیست خواستار تلاش برای احداث مصلی در این شهرستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدیر شکوهی در گفتگو با کاشمربصیر اظهار کرد: همایش هفتگی نمازجمعه که برکات معنوی فراوانی دارد حاصل همکاری دستگاه‌‌ها، نهادها و گروه‌های مختلف مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که هم اکنون در شهرستان کاشمر با آن مواجه هستیم کمبود فضای محل برگزاری نمازجمعه است؛ چراکه نمازجمعه کاشمر در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود و علی‌رغم توسعه مسجد، باز هم برای گنجایش تمامی شرکت کنندگان در نمازجمعه با مشکل مواجه هستیم و چنانچه فضای وسیع‌تری وجود داشته باشد شاهد استقبال بیشتر مردم کاشمر نیز خواهیم بود.

,

 

,

مسئول ستاد نمازجمعه کاشمر یادآور شد: در واقع هم اکنون در کاشمر، مصلی نمازجمعه نداریم، بنابراین چنانچه اعتباری هم به این منظور از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در نظر گرفته می‌شود شامل این شهرستان نیست؛ چراکه اینجا مصلی ندارد، بنابراین باید برای ایجاد مصلی در کاشمر تدبیر و برنامه‌ریزی شود.

,

 

,

شکوهی گفت: در سفری که تولیت آستان قدس رضوی به کاشمر داشتند، درخواست کتبی به ایشان ارائه شد تا با توجه به وجود زیارتگاه شهید مدرس(ره) در کاشمر که تحت مدیریت آستان قدس رضوی است، با حمایت آستان قدس شاهد ایجاد مصلی در کاشمر هم باشیم.

,

 

,

وی ادامه داد: شهرداری کاشمر طرحی را برای توسعه اطراف زیارتگاه شهید مدرس(ره) تدوین کرده که به اطلاع تولیت آستان قدس نیز رسیده و نشست‌های مقدماتی آن هم برگزار شده است و تقاضای ما این بوده است که در همان طرح، جانمایی مصلی نیز صورت گیرد و این موضوع، هم اکنون در دستور کار مسئولان در شهرداری قرار دارد و آن‌ها نیز در تلاش هستند با کمک آستان قدس رضوی و مجلس شورای اسلامی با اجرای طرح توسعه اطراف زیارتگاه شهید مدرس(ره)، جانمایی مصلی را نیز در همین طرح انجام دهند.

,

 

,

مسئول ستاد نمازجمعه کاشمر در ادامه با اشاره به لزوم پاسخگویی مسئولان به مردم خاطرنشان کرد: دفاع از سیاست‌های کلی نظام یکی از اولویت‌های نمازجمعه است و در همین راستا در جهت اطلاع مردم از عملکرد مسئولان، سخنرانی‌های پیش از خطبه برگزار می‌شود؛ اما پیشنهاد ما این است که برنامه‌ای تدوین شود تا در قالب آن، هر هفته مسئول یک اداره به همراه کارشناسان آن اداره در نمازجمعه حضور پیدا کنند و ضمن سخنرانی پیش از خطبه، به مردم نیز اعلام شود که فلان مسئول در نمازجمعه حاضر است و مردم به او مراجعه کرده و به صورت مستقیم، مشکلات و درخواست‌های خود را منتقل کنند.

,

 

,

شکوهی همچنین خواستار تبلیغات بیشتر نمازجمعه در سطح شهر توسط روابط عمومی ادارات و نیز مجموعه مدیریت شهری و شهرداری کاشمر شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه