اخبار داغ

رئیس اداره ثبت احوال خرم دره:

صدور کارت ملی هوشمند برای 91درصد واجدان شرایط در خرمدره / " امیر علی و فاطمه" در صدر نام های انتخابی نوزادان

صدور کارت ملی هوشمند برای 91درصد واجدان شرایط در خرمدره / " امیر علی و فاطمه" در صدر نام های انتخابی نوزادان
رئیس اداره ثبت احوال خرم دره گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۹ هزار کارت هوشمند ملی صادر کرده ایم که جمعیت واجد دریافت کارت ملی هوشمند شهرستان، ۵۲ هزار نفر است که در مجموع فعالیت های انجام شده برای ۹۱ درصد واجدین شرایط در شهرستان کارت هوشمند ملی صادر شده است که در سطح استان اولین شهرستان است که این مقدار کارت صادر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد زمانیان در  گفت و گو با نبض سحر،   با اشاره به اینکه همکاران در ثبت‎احوال خرم‌دره نیز همزمان با سراسر کشور و در راستای عمل کردن به وظایف سازمانی خود اقدامات لازم را انجام می‌دهند، اضافه کرد: از جمله وظایف ذاتی ثبت‎احوال که عموم مردم نیز با آن آشنا هستند، ثبت وقایع حیاتی چهارگانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر،,

وی در ادامه اشاره به آمار تولد ها در شهرستان گفت: طبق آمار در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۱۰۸۴ مورد واقعه تولد در شهرستان ثبت شده است که نسبت سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

,

رئیس اداره ثبت احوال خرم دره همچنین به آمار فوتی ها در شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان خرمدره در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۲۸۱واقعه فوت ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۱۱درصد کاهش فوتی  داشته ایم.

,

زمانیان با اشاره میران ثبت آمار ازدواج و طلاق در شهرستان گفت: در سال ۹۶ تا به امروز ۶۵۳ فقره ازداوج به ثبت رسیده است که در مدت مشابهه سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته ایم و همچنین در خصوص طلاق ۲۲۴ واقعه طلاق ثبت شده است که در نسبت سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته ایم.

,

وی با اشاره صدور کارت ملی هوشمند ملی گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۹ هزار کارت هوشمند ملی صادر کرده ایم که  جمعیت واجد دریافت کارت ملی هوشمند شهرستان، ۵۲ هزار نفر است که در مجموع فعالیت های انجام شده برای  ۹۱ درصد واجدین شرایط در شهرستان کارت هوشمند ملی صادر شده است که در سطح استان اولین شهرستان است که این مقدار کارت صادر کرده است.

,

این مقام مسئول وی با اشاره   صدور شناسنامه مکانیزه در شهرستان تصریح کرد: در طول 10 ماه امسال دوهزار  و 310 فقره شناسنامه مکانیزه برای مراجعه کنندگان صادر شده است.

,

زمانیان همچنین به بیشترین فراوانی انتخاب اسم در شهرستان گفت: در خصوص انتخاب اسم در شهرستان بیشترین فراوانی در اسامی پسران متعلق به نام های"امیرعلی،ابوالفضل،امیرعباس" ودر اسامی دختران ، نام های" فاطمه،حلما،باران" است .

,

 

,

انتهای پیام /

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه