اخبار داغ

امام جمعه اهرم:

ایام شهادت حضرت زهرا(س) فرصتی برای پیمودن معرف الهی است

ایام شهادت حضرت زهرا(س) فرصتی برای پیمودن معرف الهی است
امام جمعه اهرم با بیان پیرامون شخصیت نورانی حضرت فاطمه زهرا(س) بیان داشت: اگر ما مومنان دنیا و آخرت را می خواهیم باید راه حضرت زهرا را ادامه دهیم و ایام شهادت حضرت زهرا(س) فرصتی برای پیمودن معرف الهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما،  به مناسبت دهه دوم ایام شهادت حضرت زهرا(س)  مراسم عزاداری بانوی دوعالم حضرت صدیقه کبری(س) از طرف حوزه علمیه ریحانه النبی(س) و حوزه بسیج خواهران الزهرا(س) اهرم در حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،  ,

در این مراسم امام جمعه اهرم حجت السلام راستگو با بیان پیرامون شخصیت نورانی حضرت فاطمه زهرا(س) بیان داشت: اگر ما مومنان دنیا و آخرت را می خواهیم باید راه حضرت زهرا را ادامه دهیم و ایام شهادت حضرت زهرا(س) فرصتی برای پیمودن معرف الهی است.

,

, ,

 موسس مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در عبادت و ریاضیت و همه مبانی دارای مقامات والای معنوی بودند و این درسی است برای تمام بانوان که زنان می توانند به جایگاهی برسند که خیلی از مردان به آن نمی رسند.

,

امام جمعه اهرم ادامه داد: زنان پاک دامنی هستند  که مورد توجه امام زمان در این عصرقرار گرفته اند و آن زمانی که رضا خان کشف حجاب می کرد و آن خانمی که از خانه بیرون نرفت و موقع مرگش امام زمان (عج) کنار جنازه اش حاضر شدند.

,

, ,

حجت السلام راستگو گفت: فرقی میان زنان و مردان وجود ندارد و قران کریم به آن اشاره فرموده است و این تقوا است که حیات طیبه را برای انسان ها در دو عالم مهیا می سازد.

,

وی خاطر نشان کرد: کمترین برکات از وجود مبارک حضرت زهرا(س) تسبیحات حضرت است که برای شما برکات دارد و شیطان را از شما دور می کند و فرشتگان را به ما نزدیک می گرداند.

,

امام جمعه اهرم در ادامه با اشاره به برکات حدیث کسا از حضرت زهرا(س) تصریح کرد: حدیث کساء برکتی است برای ما شیعیان تا بتوانیم با توصل به حضرت به راه های ولایی دست یابیم.

,

, ,

, , , , , ,

/ انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه